Question HELP ALSJEBLIEFT!!! openbare od juridische problemen :(

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
356
Points
63
Ik denk dat iemand de politie heeft gebeld, want ik hoorde iemand over drugs praten tijdens een telefoongesprek en ik zag 3 politieauto's kort daarna, dus ik ben zo snel mogelijk weggegaan (zonder eruit te zien als een crackhead), maar ik flipte en liet de tas achter op de plek en ik heb vingerafdrukken en waarschijnlijk residu. Ik ben zo bang. Wat moet ik doen?

Misschien ben ik gewoon paranoïde omdat ik auditieve hallucinaties had tegen de tijd dat ik thuis kwam, maar ik denk dat ik waarschijnlijk genaaid ben.
Ik ben een bekende gebruiker in mijn omgeving (geen ice maar andere dingen).
 
Solution
If they didn't see you in possession of the bag and then immediately aquire it without taking their eyes off of it, they can not show a chain of possession that unequivocally leads to you. If you have never been arrested before they don't have your fingerprints. If you have, did they take your prints? They don't magically have them. Paraphernalia is a low charge and they likely wouldn't waste their time prosecuting a paraphernalia charge less than 1)2g depending on the state) even if they come to harass you, be confident that the case isn't a slam dunk and it's a low charge. If you admit nothing they have nothing. You handed out a dozen sandwiches to homeless people, one of them subsequently used the empty bag to hold some drugs. That's...

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
356
Points
63
Het is waarschijnlijk ook belangrijk om op te merken dat ik zichtbaar aan het zweten was. Ik was non-stop aan het zweten, zweette heel hard en ik zag er doodsbang uit (omdat ik dat ook was).
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,715
Points
113
Deals
666
Welke juridische problemen zijn er al?
U hoeft zich vooraf geen zorgen te maken.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
356
Points
63
nog niet dus je hebt gelijk ^^;

Ik ben gewoon nerveus omdat ik geïdentificeerd kan worden door de vingerafdrukken.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
48
Points
28
Over welk land hebben we het? We hebben ongeveer hetzelfde soort rechtssysteem. Was de tas die je achterliet weg toen je terugkwam? Hoeveel zat er in die tas? Ik denk dat als je alles zou ontkennen, het onmogelijk zou zijn om te vervolgen. De enige persoon die je in de problemen kan brengen ben je zelf. Vertel de politie niets en het komt goed. Ben je een vrouw of een man?
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
356
Points
63
Ik ben in de VS. Ik heb sindsdien mijn huis niet meer verlaten, dus ik weet niet of het er nog is. De tas was zo goed als leeg, misschien een beetje residu. Ik ben een vrouw. Zou het nog steeds onmogelijk zijn, zelfs met vingerafdrukken?
 
View previous replies…

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
48
Points
28
Bent u ooit gearresteerd? In welke staat bevindt u zich. Bent u toevallig een chemicus?
Als je in de VS nog nooit bent gearresteerd, is het erg onwaarschijnlijk dat ze je vingerafdrukken hebben en nog minder waarschijnlijk is het dat de vingerafdrukken zelfs maar op de tas te zien zijn.
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
48
Points
28
En alles wat je deed was ronddartelen? Als je een andere kleur hebt dan wit, zou het moeilijk zijn om hier gearresteerd te worden. Als dit in Californië is, zal ik je zelfs vertegenwoordigen, maar ik zeg je dat het prima is. Tenzij je een mooi blank meisje bent, dan heb je grote problemen.
 
  • Haha
Reactions: vis

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
356
Points
63
zijn ingewikkeld ill pm u
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
356
Points
63
en ja ik was zichtbaar aan het flippen en op een gegeven moment was ik flink aan het overgeven. aziatisch + blank gemengd maar ik ben bruin dus :/
 
  • Wow
Reactions: vis

HIGGS BOSSON

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
437
Reaction score
666
Points
93
Als er geen illegale stoffen in je tas worden gevonden, is er geen probleem. Je weet nooit waarom je moet overgeven, misschien ben je vergiftigd. Ik raad je aan om goed te slapen, vitamines te nemen en de situatie zonder paranoia te beoordelen. En wees in de toekomst voorzichtig met zware drugs, ze moeten leuk zijn, geen problemen.
 

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
356
Points
63
U hebt gelijk, ik zal proberen me er geen zorgen over te maken. Bedankt. :)
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
884
Points
113
Als ze je niet in het bezit van de tas hebben gezien en deze vervolgens onmiddellijk hebben verworven zonder hun ogen van de tas af te houden, kunnen ze geen keten van bezit aantonen die ondubbelzinnig naar jou leidt. Als je nog nooit bent gearresteerd, hebben ze je vingerafdrukken niet. Als dat wel zo is, hebben ze dan je vingerafdrukken genomen? Die hebben ze niet zomaar. Parafernalia is een lage aanklacht en ze zouden waarschijnlijk hun tijd niet verspillen aan het vervolgen van een aanklacht voor parafernalia van minder dan 1,2 gram, afhankelijk van de staat), zelfs als ze je komen lastigvallen, wees er dan zeker van dat de zaak geen slam dunk is en dat het een lage aanklacht is. Als je niets toegeeft, hebben ze niets. Je hebt een dozijn broodjes uitgedeeld aan daklozen en één van hen heeft vervolgens het lege zakje gebruikt om drugs in te doen. Dat is niet jouw probleem. Ze kunnen liegen en zeggen dat ze je gezien hebben of een video hebben. Je beantwoordt nu geen vragen.
 
Solution

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
884
Points
113
Ik ben ooit onder een marihuana aanklacht uitgekomen (eigenlijk twee keer) omdat ik het zakje in mijn portemonnee had waar dollars in gaan. En in eerste instantie zagen ze het niet. Toen we bij het politiebureau aankwamen en ze het vonden, lag het in de kofferbak van de auto, maar was er geen verantwoording voor afgelegd, dus er was geen keten van bezit. De andere keer vertelde ik ze in de rechtszaal dat ik het onafhankelijk wilde laten testen en dat ze er niet mee konden komen. Ik vermoedde dat dit het geval zou zijn omdat de agent commentaar gaf over hoe goed het was (dit was rond 1998 voordat hoogwaardige marihuana overvloedig aanwezig was) en hij was de zoon van de sheriff, van wie ik wist dat hij wiet rookte voordat hij politieagent werd.
 

PersonVPN

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 4, 2024
Messages
33
Reaction score
11
Points
8
Ik hou van CORRUPTIE!!!
Er gaat niets boven corruptie!)
Verander je denken, zoek corrupte ambtenaren in hoge kringen, word een *Maecenas*
En maak je eigen regels!)
 

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
46
Reaction score
32
Points
18
Deals
11
Maak je geen zorgen. Drugs gebruiken is niet illegaal. Als ze je tas met vingerafdrukken vinden, betekent dat niets, want er kan altijd iemand vreemdgaan door er iets in te stoppen.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
884
Points
113
Drugs gebruiken IS illegaal
Artikel 2925.31 - Misbruik van schadelijke bedwelmende middelen
(A) Behalve voor rechtmatig onderzoek, klinische, medische, tandheelkundige of diergeneeskundige doeleinden, mag niemand een schadelijk bedwelmend middel verkrijgen, bezitten of gebruiken met als doel bedwelming of vergelijkbare fysiologische effecten teweeg te brengen.
(B) Wie deze sectie overtreedt is schuldig aan het misbruiken van schadelijke roesmiddelen, een misdrijf van de eerste graad. Als de overtreder eerder is veroordeeld voor een overtreding met betrekking tot drugsmisbruik, is misbruik van schadelijke bedwelmende middelen een misdrijf van de vijfde graad.
(C)
 

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Joined
Mar 18, 2024
Messages
46
Reaction score
32
Points
18
Deals
11
Ok, ok. Als jij het zegt. Mijn fout.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
884
Points
113
Het is een van die dingen die afhangen van waar je bent. In Californië, Oregon en Washington passen ze harm reduction toe, dus ook al is het technisch gezien illegaal, ze klagen mensen nooit aan voor drugsmisbruik. In andere staten gebruiken ze het als vermoedelijke reden om een huiszoekingsbevel te krijgen of een onderzoek in te stellen, maar meestal wordt het voor de rechtbank ingetrokken. In andere staten klagen ze je aan voor alles wat ze kunnen. Het zijn niet alleen staten, maar verschillende rechtsgebieden hebben een verschillend beleid.
 
Top