Online drugshandel

Madre

PR manager
Joined
Sep 6, 2022
Messages
58
Reaction score
132
Points
33
Al meer dan een dozijn jaar ontwikkelt drugshandel via het internet zich actief over de hele wereld. Ondanks de inspanningen van de autoriteiten zet deze trend zich voort en zal de online handel in een stroomversnelling geraken. Ondanks het feit dat er in sommige landen sprake is van gedeeltelijke legalisering en wiet bijvoorbeeld wordt geleverd door officiële koeriersdiensten zoals Uber Eats, gaat het in ons geval nog steeds om volledig illegale markten. Dat de meeste landen al lang hun eigen binnenlandse sites en andere manieren hebben om online drugs te kopen is voor velen van jullie geen geheim.

In dit gedeelte bespreken we alles over online drugshandel wereldwijd en in afzonderlijke landen. Ik wil jullie aandacht vestigen op het feit dat ons forum ook een volwaardige marktplaats heeft. Deze staat open voor alle landen ter wereld. Bij ons kun je altijd al je goederen verkopen tegen een winstgevende prijs.
Heb je de spullen nog niet, maar wil je wel geld? Kook dan je eigen drugs!
 

daveyjoneslocker

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 5, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ik geloof dat geld overmaken op het net kan, maar met de inbeslagname-percentages... zijn werk da ground.

2 Factoren; de dope en het geld;

als de cash in netto vergetelheid is, zal dit zaken met zich meebrengen die de overhand hebben
 
Top