- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 45
Een paar dagen geleden probeerde ik deze combinatie, ik begon de nacht met 100mg 4mmc en ongeveer 15 hits van een thc o vape. Ik heb beide ongeveer elke 2 uur opnieuw gedoseerd, in totaal heb ik 2 keer opnieuw gedoseerd. Ik werd erg dom maar ook behoorlijk euforisch. Ik was erg spraakzaam, ik heb de hele tijd met een vriend van het forum gepraat. Ik kreeg ook lichte dmt-achtige visuals, zoals bij een lage dosis dmt en als ik mijn ogen sloot zag ik ook dat klassieke hyperspace visueel (caleidoscoop). Mijn penis kromp tot de grootte van een duimnagel. Ik kon ook heel gemakkelijk wegzappen en de tijd ging zo snel voorbij. Mijn pupillen waren gigantisch, maar geen rode ogen. Ook geen hangende oogleden of vermoeidheid door de thc die ik normaal wel heb. Ik lag rond 6 uur 's ochtends te slapen en kreeg de ergste comedown de volgende dag, maar ik sliep door. Mijn hartslag was constant boven de 100 bpm. Deze combinatie was leuk maar ik weet niet of het de veiligste is. Wat zijn jullie ervaringen met deze combinatie?