Ik ben hier vrij nieuw dus verbeter me als ik het mis heb, maar dit lijkt grotendeels een non-probleem. Als gebruikers allianties en bedreigingen beginnen te maken of proberen te rekruteren voor hun 'klan' of zich op die manier organiseren, dan moet iemand ingrijpen en ze ergens anders naar toe sturen. Als iemand zichzelf op een kwaadaardige manier beledigend wil noemen, dan projecteert hij alleen maar zijn eigen onwetendheid. Wie wordt er gediscrimineerd? We zijn allemaal zo anoniem als we zelf willen zijn. Iedereen krijgt hier dezelfde kansen. Als het je niet bevalt, hoef je je er niet mee bezig te houden. Als het niet van toepassing is, laat het dan rusten. Als het je echt zo stoort, heb je misschien een dikkere huid nodig.
Hoe komt dit over in een nieuwsartikel? Deze site is grotendeels gericht op activiteiten die de meeste mensen niet zullen begrijpen of leuk zullen vinden, of we nu politiek correct zijn of niet. Ik denk dat deze mentaliteit het product is van tientallen jaren culturele ondermijning door de media, scholen, entertainment, de politiek, enz. De noodzaak om op te komen voor mensen die zichzelf niet kunnen "verdedigen". Als dat niet het "voorrecht" is waar ze het over hebben, dan weet ik het niet meer. Het idee dat iemand het zo goed heeft, dat hij de tijd en energie heeft om te vechten voor iedereen die niet de "kans" heeft - de minderheden. "Je moet terug naar school" is het soort antwoord dat ik verwacht te horen. Waarvoor? Kritische ras theorie, of LGBT gevoeligheidstraining? Of om weer helemaal opnieuw onderworpen te worden aan de hypocratie en dubbele standaarden? Als ik voor mezelf spreek, denk ik dat ik te dom ben om de behoefte waar te nemen om door iedereen aardig gevonden of geaccepteerd te worden. Ik heb dat gewicht al lang geleden afgeworpen.
Ik kom niet al te veel domme nationalisten tegen. "Neo-nazi's" en dat soort mensen zijn van een ander ras. Hedendaags links is min of meer geneigd tot dezelfde onverdraagzaamheid - alleen in plaats van onverdraagzaamheid, MOET je alle ontaarding en vuiligheid tolereren, anders ben je een "racist, nazi, homofoob, etc." Je hoeft geen genie te zijn om te zien wat er mis is met de wereld, en waarom. Ik denk dat de meesten van ons hier terecht zijn gekomen omdat we "outlaws" zijn - dat betekent niet dat we per se slechte mensen zijn. Het betekent dat we andere mensen niet laten beslissen hoe we ons leven gaan leiden. Dat we niet bang zijn om onszelf te zijn, wat we ook zijn. Ik ken mezelf heel goed en ik zit lekker in mijn vel. Toen ik probeerde te zijn wat ik dacht dat iedereen wilde dat ik was, haatte ik mezelf, ik voelde me verdomme ellendig. Politieke correctheid en georganiseerde onterechte haat zijn twee verschillende dingen. Kijk maar eens naar de film "Gran Torino" met Clint Eastwood, als die niet te grof voor je is...
Samengevat: "Ik ben het misschien niet eens met wat je te zeggen hebt, maar ik zal sterven vechtend voor jouw recht om het te zeggen."
PS, ja ik heb een baan nodig.