Question wil je mijn #4 lab laten testen met zuiverheid % (harm reduction)?

tablet press

Don't buy from me
Member
Joined
Sep 3, 2023
Messages
8
Reaction score
0
Points
1
Ik wil de consument een veilig, bijna puur product bieden. Deze #4 chinna white is vers gemaakt volgens mijn specificaties. Ik wil de kwaliteit verifiëren en toekomstige klanten verzekeren dat het Fent-vrij is en minstens 85% tot 98% puur. Ik heb de kok speciaal voor mij een partij laten brouwen en ervoor gezorgd dat het Fent-vrij was. Het duurde 2 weken om het te maken en bij mij aan te komen, dus ik heb een lab in de VS nodig dat een rapport kan geven over het percentage en kan bevestigen dat het Fent-vrij is...
 

RaymondReddington

Don't buy from me
New Member
Joined
Oct 3, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Een basismanier om te testen is het gebruik van teststrips om te zien wat de actieve bestanddelen zijn. Fent-teststrips zijn behoorlijk goed in het opsporen ervan en teststrips met de aanduiding OPI (opiaat) helpen soms om het onderscheid te maken als de Fent-strip negatief is. Wees voorzichtig, want 95%+ van alle opiaten is tegenwoordig synthetisch en de kans is groot dat het product dat je hebt fent of een isotonanaloog is.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
884
Points
113
Er zijn plaatsen die testen doen op deze site, je mailt het in en noemt het iets dat aangeeft dat het van jou is. Het kost $100 bij één plaats, maar er zijn een paar
 
Top