Twee antwoorden op uw vragen
"Is Bitcoin overgewaardeerd?"
Naar mijn mening is Bitcoin absoluut niet ondergewaardeerd.
Het zit in zijn "ontwerp" om intrinsiek in waarde te stijgen en kan nooit overgewaardeerd worden vanwege vele factoren.
Zoals
Omgekeerde ontsteking .....
En wat anoniem geld betreft, voorspel ik dat XRP of Monero in waarde zal stijgen en eigenlijk
een goede investering is (als ik een echte waarzegger ben). Ik zeg dat de prijs van Monero zal stijgen tot minimaal 10k USD en Bitcoin de 180-300k USD zal bereiken voor je het weet of binnen 4-5 jaar.
Ik ben al enkele jaren correct in mijn voorspellingen over de stijgingen en dalingen van de BTC-waarde.
Je zult het zien, ik was vroeger een miner en had een paar ASIC's 24/7 voor me werken op de 256SHA algo voor 3 jaar. Ik betaalde tot 6500usd aan elektriciteit voor iets van 2 maanden, het betaalde nog steeds of totdat mijn coldwallet "bevroor" en mijn Binance account werd gehackt en ik werd buitengesloten met een FIDO2 (Yubikey) dus in principe onwrikbaar tenzij je een specifiek doelwit bent.
Vertrouw me plz en GEBRUIK je geld nu je kunt, sta er niet te veel bij stil, het is maar geld
U kunt het altijd iEASY maken.
MONERO