Ik weet er ook niet veel van, ik ben net begonnen met inlezen.
Maar sommigen maken een bruin poeder dat al sterk genoeg is, in zijn puurste vorm is het een wit poeder maar ik moet toegeven dat ik deze mooie drug nog nooit in het echt heb gezien.
Volgens verschillende rapporten kickt het direct en ben je binnen een seconde high, na 20s-1min sta je open voor suggesties.
Vergeet niet dat het centrum om "goed en slecht" te onderscheiden niet kapot is, dus je kunt niet gewoon zeggen "Dood ze nu allemaal" of "Snij zijn keel door", je moet positieve bewoordingen gebruiken, bijvoorbeeld "steek langzaam het mes in zijn nek" en je moet heel specifiek zijn met je bewoordingen.
Het werd meestal gebruikt door de overheid als vervanging voor marteling, gebruikt als een soort "waarheidselixer" bij ondervragingen, maar een "getrainde gebruiker" kon dit waarschijnlijk tot op zekere hoogte overwinnen.
Tegenwoordig wordt het gebruikt bij de meeste geheime en illegale verhoren door de overheid, criminelen en natuurlijk gebruiken sommige mensen het recreatief, maar ik vind het moeilijk te geloven dat iemand van dit soort high zou kunnen genieten.