misschien is het geen freebase... het is waarschijnlijk het zout, wat zou verklaren waarom het niet raar ruikt, en eigenlijk helemaal geen geur heeft.... Als het freebase zou zijn zou het raar ruiken.
Als het de zouten zijn, dan is het typisch rond de 20 mg per keer... dat is wat adderal is... en de maximale therapeutische dosis daarvoor is 3 keer per dag 20 mg... misschien is het wel 3 keer per dag 30 mg. Maar dat wil je niet meteen uit de poort doen ..... Recreatief, ik bedoel dat is aan jou denk ik. Ik nam eerst 60 mg en daarna 40 mg per keer naar behoefte... dat is gewoon ik, ik weet niet wat anderen deden. Ik deed dat echter niet elke dag en ik ben bekend met de effecten... Hoe dan ook .... als ik jou was, zou ik een gram oplossen in 1000ml of een liter water. In deze verhouding, als je 20 milliliter neemt, neem je 20 mg, ongeacht welk zout het is. En ik zou beginnen met het drinken van 10 ml per keer en kijken wat dat voor je doet. misschien zelfs 5 ml. Met deze verdunning kun je er echt voor zorgen dat je controle hebt over de hoeveelheid die je inneemt. Je hebt in principe 5000 doses van 20 mg gekocht... in feite voor 4,5 jaar aan 60 mg per dag.