Question Hoe maak ik WEED

TheLastPizza1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Ik heb rondgekeken op het forum. En of ik ben achterlijk of er staat niet veel over wiet *althans niet over het maken ervan* .
Daarom probeer ik het hier te vragen. Ik heb nog nooit drugs geprobeerd. Het enige wat ik heb gedaan is deodorant uit een zakje inhaleren.
Ik weet dat je wiet moet kweken. Maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen. Ik geef niet echt om de kwaliteit van de wiet, zolang het maar goedkoop is.
Ik wil niet het risico lopen om van een verkoper te kopen, maar in plaats daarvan leren hoe ik het zelf kan maken. Ik weet niet welke apparatuur ik nodig heb en waar ik iets kan kopen.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Ik weet zeker dat er veel gebruikers zijn die je in de juiste richting kunnen wijzen. Maar je hebt gelijk, ons forum gaat over synthetische medicijnen, niet over medicijnen op basis van planten.

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Er zijn veel YouTube-kanalen en andere forums over het kweken van wiet.

TheLastPizza1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Als ik vragen mag, waar kan ik deze kanalen of fourms vinden?

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
1. Zoek uit welke soort wietplant je wilt kweken.
2. Als je binnen kweekt, heb je luchtcirculatie nodig.
3. Ventilatie
4. Het juiste voedingsschema
5. Wanneer planten nog zaden zijn moet je groeilicht tussen de 100w en 600w zijn en moet de omgeving benauwd zijn (1 - 4 weken groeitijd).
6. Wanneer ze beginnen te groeien, draai je de groeilamp omhoog van 600w naar 1100w. En begin je met een heel nieuw voedingsschema (1 tot 8 weken groeitijd).
(Sommige planten hebben maar 6 weken nodig) dus lees je goed in voordat je ze kweekt.
7. Gebruik cocos aarde in plaats van gewone aarde, zodat je het altijd kunt herstellen als je een fout maakt met de voeding.
8. Kies het juiste groeilicht... er is een verschil tussen led licht en HPS licht.
Hps is goedkoper, maar het betekent dat je een heel luchtsysteem nodig hebt dat de warmte kan controleren. Anders verbrand je alles.
Led is duur maar veiliger en heeft geen zwaar luchtsysteem nodig.

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
En het belangrijkste is dat je oppast voor bugs. Die kunnen alles verpesten. Gebruik Neem-olie om ze van onder het blad te besproeien. Want daar leggen ze hun eitjes. Besproei ze alleen als je het licht op ze wilt uitdoen.

9. Maak een lichtschema
* Vegetatief - Zaailing of kloon leidt tot Vegetatief stadium - Geef 18-24 uur licht per dag.
Geef 18-24 uur licht per dag

* Bloei - Bloeifase (knopvorming) leidt tot Oogst - Geef 12 uur licht & 12 uur donker.
Geef elke dag 12 uur licht en 12 uur donker.

Als we donker zeggen. Dan bedoelen we ook echt donker! Zelfs het kleinste lichtje mag er niet doorheen.

Gebruik de juiste tent/plaats om te kweken.