- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 191
Twee jaar geleden had ik een behoorlijke buitenoogst. Alle afsnijdsels werden in een 5gal emmer gedaan, bedekt met wodka en minstens een jaar of twee in mijn schuur gelaten. Het beslag werd gezeefd, een of twee keer gespoeld met water en geconsolideerd. Uiteindelijk had ik ongeveer 2 of 3 liter donkerbruine/zwarte vloeistof. Ik nam een liter en kookte het in tot een dikke hars bij kamertemperatuur. Ik eindigde met een paar spuiten. Na het eten van QUITE A BIT tot het punt dat ik had olie drijven in de toiletpot de volgende ochtend na mijn koffie bedrijf ;]. Ik vond deze substantie niet merkbaar psychoactief. Ik was oorspronkelijk van plan om RSO te maken, ik realiseer me dat dit niet de juiste methode is. Op dat moment dacht ik dat het beter was om de wodka zijn tijd te laten nemen met het plantmateriaal. Dus hier zijn mijn vragen:
1. Zijn de liters vloeistof of de spuiten op dit moment nog iets waard? 2. Ben ik in staat om psychoactieve stoffen te redden/isoleren? Hoe?
2. Ik heb net ontdekt dat CBD's worden omgezet in delta9 (ik dacht dat ik alles wist over wiet) - is hier potentieel voor?
3. Nog tips, suggesties, ideeën, opmerkingen, enz. Bedankt jongens en meisjes.
1. Zijn de liters vloeistof of de spuiten op dit moment nog iets waard? 2. Ben ik in staat om psychoactieve stoffen te redden/isoleren? Hoe?
2. Ik heb net ontdekt dat CBD's worden omgezet in delta9 (ik dacht dat ik alles wist over wiet) - is hier potentieel voor?
3. Nog tips, suggesties, ideeën, opmerkingen, enz. Bedankt jongens en meisjes.