JA, JA ... ik doe deze test elke keer als ik het masker draag, te oud kan niet de reden zijn, het filter is 3 keer gebruikt... het is een nieuwe, maar de geuren komen er ooit doorheen, met alle maskers die ik heb gebruikt, half of volledig maskers ....
wat betreft het passen in mijn gezicht, nou de test is ok, en ik heb een beetje baard... vandaag geprobeerd veel te knippen, en nog steeds hetzelfde....
over dat alles, gisteren probeerde ik een "nieuwe" amalgaam, gewoon in plaats van het gebruik van de gesneden vierkantjes maakte ik wat veel mensen doen en lijkt te werken voor hen allemaal, zet de vierkantjes in een keukenmachine of een koffiemolen... ik ooit gedacht dat die methode zou een heleboel half-gemalen AL bloot te leggen, en zou ongepast zijn als gevolg van een veel snellere reactie, en verlies van effectiviteit en natuurlijk uiteindelijke opbrengst, maar....aangezien veel mensen dat doen... probeerde ik het,,,, OMG ...dat ding maakte een dodelijke reactie... het verbrandde de AL (een dikke, 30 micron) in ongeveer 10 minuten... probeerde een ijsbad te plaatsen ...maar niets.... tenminste verspilde ik mijn MDP2P of METHYLAMINE niet... het genereerde een ton H2-gas.... maar ik maak me zorgen over kwik en AL-vervuiling van de plaats.... DE VRAAG IS: moet ik me zorgen maken? of gewoon overal H2-gas en dat is het? de AL-folie eindigde als verbrand papier....
Volgens mij begon de samensmelting in... 2-3 minuten in een kettingreactie onmogelijk te hanteren, zoals bij gebruik van AL poeder..... ill back to my squares haha
@G.Patton jouw mening zal ook zeer gewaardeerd worden (als je me begrepen hebt haha)