Zero day
Supply Manager
- Reaction score
- 38
- Deals
- 2
Ik breng nepdocumenten van verschillende landen onder je aandacht.
Deze documenten zijn geschikt voor verschillende doeleinden. Ze kunnen worden gebruikt om te wonen en te reizen (ook per vliegtuig) in de hele EU.
Je kunt online verschillende goederen kopen, pakketjes ontvangen op valse namen. Als je betaalt met de bankpas of cryptocurrency van iemand anders, kun je anoniem blijven. Zelfs als de verkoper om een identiteitsbewijs met foto vraagt, ben je nog steeds anoniem.
Veel mensen hebben het probleem dat ze chemicaliën kopen omdat de verkoper vraagt om een foto van de documenten op te sturen. Ik heb hier een oplossing voor - valse documenten.
Alles wat je nodig hebt om een document te bestellen kun je op je vingers natellen:
1. 2. Foto (als je het document alleen voor online winkelen gebruikt, stuur dan gerust een foto van je sullige buurman). Als je met zulke documenten wilt reizen (vliegen, autorijden, in hotels verblijven) moet je een persoonlijke foto sturen.
2. Geboortedatum (je mag het zelf verzinnen, het belangrijkste is dat het in ieder geval enigszins bij de leeftijd past)
3. Achternaam en voornaam (elke naam die je wilt)
4. Geboorteplaats (jouw keuze)
5. Foto van je handtekening (voor op het document)
De rest doe ik zelf op de best mogelijke manier.
Natuurlijk ga ik alles zo snel mogelijk doen, maar ik zal het toch hebben over tijdlijnen:
ID en DL (rijbewijs): 3-4 dagen
Reisdocument: 7-8 dagen
Verzending met de dichtstbijzijnde bus naar de EU. Maximaal 5-7 dagen.
Verzending per post binnen 2 weken. Er is geen spoedlevering.
Laten we eens kijken naar de kosten van de documenten:
ID, DL (rijbewijs): 750€
Reisdocument (paspoort): 2700€
Tsjechische Republiek:
ID, DL (rijbewijs), reisdocument (paspoort)
Moldavië:
Roemenië:
ID, DL (rijbewijs)
Frankrijk:
ID, DL (rijbewijs)
Spanje:
ID, DL (rijbewijs)
Betaling wordt alleen geaccepteerd in cryptocurrency. Het is een groot plezier om via escrow service te werken
Hieronder vind je foto's van mijn werk.
Alle vragen in prive correspondentie of e-mail
Deze documenten zijn geschikt voor verschillende doeleinden. Ze kunnen worden gebruikt om te wonen en te reizen (ook per vliegtuig) in de hele EU.
Je kunt online verschillende goederen kopen, pakketjes ontvangen op valse namen. Als je betaalt met de bankpas of cryptocurrency van iemand anders, kun je anoniem blijven. Zelfs als de verkoper om een identiteitsbewijs met foto vraagt, ben je nog steeds anoniem.
Veel mensen hebben het probleem dat ze chemicaliën kopen omdat de verkoper vraagt om een foto van de documenten op te sturen. Ik heb hier een oplossing voor - valse documenten.
Alles wat je nodig hebt om een document te bestellen kun je op je vingers natellen:
1. 2. Foto (als je het document alleen voor online winkelen gebruikt, stuur dan gerust een foto van je sullige buurman). Als je met zulke documenten wilt reizen (vliegen, autorijden, in hotels verblijven) moet je een persoonlijke foto sturen.
2. Geboortedatum (je mag het zelf verzinnen, het belangrijkste is dat het in ieder geval enigszins bij de leeftijd past)
3. Achternaam en voornaam (elke naam die je wilt)
4. Geboorteplaats (jouw keuze)
5. Foto van je handtekening (voor op het document)
De rest doe ik zelf op de best mogelijke manier.
Natuurlijk ga ik alles zo snel mogelijk doen, maar ik zal het toch hebben over tijdlijnen:
ID en DL (rijbewijs): 3-4 dagen
Reisdocument: 7-8 dagen
Verzending met de dichtstbijzijnde bus naar de EU. Maximaal 5-7 dagen.
Verzending per post binnen 2 weken. Er is geen spoedlevering.
Laten we eens kijken naar de kosten van de documenten:
ID, DL (rijbewijs): 750€
Reisdocument (paspoort): 2700€
Tsjechische Republiek:
Moldavië:
Roemenië:
ID, DL (rijbewijs)
Frankrijk:
ID, DL (rijbewijs)
Spanje:
ID, DL (rijbewijs)
Betaling wordt alleen geaccepteerd in cryptocurrency. Het is een groot plezier om via escrow service te werken
Hieronder vind je foto's van mijn werk.
Alle vragen in prive correspondentie of e-mail
Last edited: