Geschatte tijd om Kilo per gram te verkopen?

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Dus even een snelle vraag, waarvan ik weet dat deze varieert per stof, netwerk van klanten, enz.

Maar als iemand mdma verkoopt, wat is dan de geschatte tijd om van een kilo af te komen? Het lijkt een tijdje te duren, tenzij je in een grote stad woont.

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Reaction score
28
Je vraag is goed.
Maar ik denk dat wie in grammen verkoopt, niet in kg's zal kopen. Ze kopen waarschijnlijk in 100 grammen.

Beschouw drugshandel als hetzelfde als normale handel. Het volgt ook een hiërarchie.
Begrijp het aan de hand van een voorbeeld.
Vorig jaar is er 1500 ton cocaïne in beslag genomen, dus stel dat dit 10% van de totale handel is, dan wordt er in totaal 15000 ton cocaïne geproduceerd en verkocht.
Al deze hoeveelheid wordt gedistribueerd naar eindklanten die niet meer dan 10-100g kopen.
Dus ton => 100s kg => kgs => 100s gram => gram
Plaats jezelf nu in deze hiërarchie. Het hangt allemaal af van je contacten en je vermogen om risico's te nemen. Echte drugshandel gebeurt offline. De straatverkopers (winkeliers in normale zaken) met een hoge verkoopkoers en marge zitten niet op darkweb.
Wat denk je van tonproducent. Ik weet zeker dat hij een rijk persoon is in een of ander land. 😂

thch

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Als je deze vraag stelt, moet je meer tijd besteden aan netwerken en minder aan aanstellerij.

NoOneImportant

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
OP Een paar dingen die je moet begrijpen over het medicijnspel. Het eerste is dat om gerespecteerd te worden als dealer, je gerespecteerd moet worden als duivel. De grootste verhuizer onder je is je grootste duivel en als het om gewicht gaat moet je het verkocht hebben voordat je het ook maar aanraakt.

Met losse MDMA betekent dit dat je het moet doppen of in pillen moet laten persen om het te kunnen verplaatsen. Heb je de apparatuur of het netwerk van dealers om dit met een paar telefoontjes te verkopen? Heb je een evenement waar je het product zelf kunt vervoeren en weet je hoe je door de beveiliging moet komen? Er zijn te veel vragen waarop je jezelf het antwoord moet vragen.

Ik zou dat en nog wat kunnen doen met mijn contactenlijst en ik ben al 20 jaar uit het spel. Maar ik ging erin met een doel om een x-aantal centen te verdienen, verdiende een x-aantal centen en stapte eruit. Dealen is een middel om een doel te bereiken, geen levensstijl. Om Jay Z te citeren: "Get in get out it's an OGs classic". Hoe langer je meedraait, hoe meer een doelwit je wordt. Tussen de politie, de verslaafde kinderen en de jaloezie van andere dealers is het alsof je geblinddoekt in een mijnenveld speelt. Hoe langer je meedoet, hoe groter de kans dat je op een mijn stapt.

Last edited:

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
26
Daar kan ik op antwoorden.
Stel je zoiets voor:

Elke dag heb je gemiddeld 6 klanten. De eerste klant koopt 3 gram, maar je ziet hem een hele week niet. Een tweede klant komt en koopt 1 gram, maar later op de avond koopt hij nog 1 gram en dat doet hij elke dag. De derde klant is een wederverkoper, hij koopt elke keer 10 gram, koopt meestal 50 gram maar je ziet hem een hele maand niet, kan zelfs maanden zijn tussen aankopen. En de overige 3 kopers zijn trouwe klanten, één is een student, één is een uitsmijter in een club en de andere is je oma omdat ze een badass is, ze kopen allemaal 1 gram, één keer per week.

Tel dat allemaal bij elkaar op:
Dagelijks verkoop je zoiets als dit: 2 gram (2e klant, elke dag dat hij koopt)
Wekelijks: 3 gram (1e klant) + 3 gram (die drie mensen, oma, uitsmijter en de student) + wat je dagelijks verkoopt (2*7 = 14) == 20g
Maandelijks: 50 gram (de doorverkoper) + wat je wekelijks verkoopt ( 20*4 = 80) == 130g per maand!
Per jaar verkoop je: maandelijks * 12 == 1200 gram

Dus dit is een beetje de wiskunde erachter, hoe meer klanten je hebt hoe beter, concentreer je op het verkopen van grote hoeveelheden als je een kilo hebt, je wilt een leverancier worden en geen straatdealer.