Crypto voor persoonlijke deals?

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
70
Ik vraag me af of cryptografie iemands geld kan vervangen.

Het zou waarschijnlijk meer vertrouwen vereisen dan contant geld, maar tegelijkertijd zou het misschien dingen stroomlijnen.

Ik zou graag horen waarom klanten hier tegen zouden zijn in vergelijking met contant geld.

Ik kan me de angst voorstellen dat het wordt getraceerd, al zal het gebruik van Montero dat verhelpen.

Het is iets handiger om contant geld te gebruiken, maar als ze er eenmaal aan gewend zijn, heeft het voordelen om via de telefoon te betalen en de medicijnen gewoon te laten bezorgen zonder veel interactie.

Nog ideeën?

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
409
soms verkoop ik lokaal als ik extra drugs/dingen heb die ik niet wil en persoonlijk neem ik liever contant geld mee dan crypto. ik snap dat crypto veelzijdiger is (in sommige opzichten) omdat ik online voor dingen kan betalen, maar het probleem met crypto is dat de waarde fluctueert. Als iemand hypothetisch een gram wiet van me koopt met een biljet van 10 dollar, blijft het 10 dollar. Als ze me 10 dollar aan crypto geven, kan het de volgende dag 8 zijn. Het kan ook 12 zijn of het kan gewoon 10 blijven, maar ik neem niet graag risico's.

CryoThio

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
70
Daar heb ik aan gedacht na de post, maar het kan twee kanten opgaan, het kan waarde verliezen, waarde winnen.

Als agenten je aanhouden, in de VS althans, is het hebben van veel biljetten een rode vlag, maar dat geldt niet voor crypto. De meesten zullen niet eens weten wat monero is, misschien bitcoin, maar niet montero.

Toegankelijkheid is moeilijker met crypto, maar ik kan me voorstellen dat het makkelijker is om het geld wit te wassen, omdat je misschien een bankrekening in het buitenland kunt openen die gekoppeld is aan een zakelijke bankrekening, of iets dergelijks.

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
409
nah, deze agenten zijn veel slimmer dan je denkt. het zijn misschien klootzakken, maar ze zijn niet dom. ik ben het er wel mee eens dat het waarschijnlijk veel makkelijker is om het geld wit te wassen als het in crypto is.

Ik ben aangehouden met veel biljetten, het ziet er slecht uit maar ze kunnen je nergens van beschuldigen zolang je voorzichtig bent (is mijn ervaring).

• Like
Reactions: vis

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
169
Deals
25
Je zou om betaling met stabiele munt kunnen vragen om schommelingen te vermijden

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
409
Ik wist niet eens dat dat bestond 😅 dank je wel sm

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
262
Ik denk dat als je koper comfortabel is met crypto, gebruik het dan als je wilt. Ik zie geen groot voordeel in het gebruik van crypto vs. contant geld bij een persoonlijke deal. Ik denk dat crypto moeilijker is voor het grote publiek om te gebruiken (online is het natuurlijk een noodzaak) Laatste wat doe je met je crypto? Waarschijnlijk ruilen voor geld?

Ik denk dat ik geen groot nadeel zie in het gebruik van contant geld in persoon en het is iets waar iedereen zich prettig bij voelt.