Waargebeurd verhaal. Ik verbleef ongeveer een jaar geleden een paar nachten in een plaatselijk hotel. Een vrij grote keten, een paar honderd kamers, binnen/buitenzwembad, sauna enz., de hele nacht door, om het half uur of zo, als een klok, beginnend om ongeveer 2:00 uur en eindigend om 6:00 uur, :de kamer naast me spoelde het toilet ongeveer 5 keer achter elkaar door en ik rook zoutzuur of wat voor geur dat ook afgeeft, slecht! Ik ging op onderzoek uit en realiseerde me dat er geen kamer naast me was! Op de flyers stond de indeling van het hele hotel en daar was gewoon geen deur en de volgende deur was 2 deuren waard, verderop in de gang. In het hele hotel was dit de enige plek die niet op een modulaire manier tussen de deuren in lag. Ze lieten een buis door het toilet lopen om de dampen af te voeren, is mijn theorie. Ik ben ervan overtuigd dat het een interne operatie is. Alleen iemand die elke nacht de hele nacht opblijft en toevallig in de kamer ernaast is, zou het ooit gemerkt hebben.