en ze leefden nog lang en gelukkig... misschien :)

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Ik vraag dit omdat ik geïnteresseerd ben in uw mening als meer ervaren groep. Ik zal mezelf het verhaal over de vriend die me vroeg deze vraag te stellen besparen en beginnen met de feiten: ik ben 30 jaar oud, heb een hond en wat geld van het huren van een appartement elke maand, maar naderende straf van 5-6 jaar, ik ben niet van plan op te geven wat ik leuk vind dat is, afgezien van de hond, terug naar het spelen van chemicus. Ik ben me van alles bewust, etc. De vraag gaat over een hypothetisch moment, over een paar maanden, wanneer ik met een glimlach op mijn gezicht de zonsondergang tegemoet rijd met geld voor een goede start :) Welk land zou je kiezen en waar zou je op letten bij het kiezen? Ik woon in Europa, in Polen, naar mijn mening is Azië het veiligst. Leven aan het einde van de wereld, zonder elektronica, pracht en praal en de rest van deze onzin, die de westerse beschaving als de grootste prestatie beschouwt, is theoretisch gezien een pluspunt voor mij. Ik zal er verder geen gedachten aan wijden om niemand voor de gek te houden. Ondanks het enthousiasme zijn gezond verstand en feiten nog steeds het belangrijkst...

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Verdomme, geen antwoord sinds januari...

Ik hoop dat het goed met je gaat, kerel...

Om eerlijk te zijn zou ik het niet aan een specifiek land koppelen, het is belangrijk dat het land dat je kiest geen uitleveringsverdrag met Polen heeft en idealiter ook niet de beste relaties met de EU.
Ik zou kunnen denken aan Venezuela, omdat dit een leuk en warm land is dat toevallig een veilige haven is voor oldshool terroristen van Europese terreurgroepen van voor 2000.

Je zou een goedkoop land willen dat niet goed verbonden is met de rest van de wereld, maar modern genoeg om een goede plek te zijn om te leven in termen van ouder worden (ziekenhuizen, gezondheidszorg).

Je moet ook in kleine stapjes denken. Begin vanaf het begin. Hoe ziet de situatie eruit als je moet vertrekken? Zal je via luchthavens kunnen reizen? Er zijn zoveel vragen om jezelf te stellen! Idealiter zou je één veilige plek in Polen willen hebben die je precies kunt bezoeken wanneer je vlucht begint, en een andere veilige plek in een land van waaruit je naar je eindbestemming kunt vliegen. Dit land zou buiten de EU moeten liggen en nogmaals, er zou geen uitleveringsverdrag met Polen getekend moeten zijn.

Je moet er rekening mee houden dat in het geval van een definitieve gevangenisstraf er onmiddellijk een arrestatiebevel tegen je wordt uitgevaardigd als je niet naar de gevangenis gaat, met de mogelijkheid dat dit ook aan Europol of Interpol wordt doorgegeven.

Veilig blijven

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Bedankt voor je antwoord. Ik heb Polen verlaten, maar ik ben nog steeds in Europa. Ik verdien geld.

Tot nu toe ben ik niet gezocht, een paar dagen geleden vond er een rechtszaak plaats, maar de aanwezigheid was optioneel en op de een of andere manier merkte niemand dat ik niet van plan was om mezelf te laten zien. Het is een beetje vreemd, want ik heb de borgtocht niet betaald en ik heb me niet één keer bij de politie gemeld. De advocaten van de twee andere betrokkenen in de zaak lijken de zaak zo lang mogelijk te willen rekken, want ik heb gehoord dat een van hen een kind heeft. Rot op met die ratten :).

Ik moest beginnen met een legale baan, ik koos een land waar ik niemand ken en ik ben er nog nooit geweest. Ik heb een paar jaar niet gewerkt, maar ik was een goede lasser en besloot daar te beginnen. Ik download alle video's voor het geval dat, want ik denk erover om een kleine "keuken" te openen en alles online te zetten. Aan de ene kant heb ik nog niet online gehandeld, dus ik moet nog veel leren, maar aan de andere kant ben ik niet zo'n contactpersoon en als ik vanaf het begin mensen zou moeten zoeken, zou ik het mentaal niet aankunnen :).

Wat de toekomst betreft, wil ik zo snel mogelijk weg uit Europa, ik denk dat ik nog wel een jaar of twee heb voordat ik serieus gewild ben, maar je weet hoe eerder hoe beter. Hoe zit het met luchthavens, als ik gezocht werd op grond van een Europees arrestatiebevel, wat dan als ik vanaf een luchthaven buiten Europa zou vliegen? Via deze luchthavens heb ik Zuid-Amerika in eerste instantie afgewezen. Afrika is om deze reden ook twijfelachtig, hoewel ik een zwager uit Afrika heb en ik er net achter ben gekomen dat zijn broer daar 4 restaurants heeft geopend :). Azië lijkt het veiligst, in het ergste geval vind ik altijd wel een baan als lasser.
In Polen heb ik een flat die niet van mij is en gehuurd wordt, dus daar heb ik wel wat geld van.

Al met al is dat het voor nu. Als iemand advies of opmerkingen heeft, hoor ik het graag.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Dat is fijn om te horen dat het goed met je gaat! :)

Ik wens je veel succes met alles, blijf veilig!!!

View previous replies…

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
ze zullen het me niet gemakkelijk maken

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Als er stront aan de knikker is, zijn dit helaas de dingen die je kunt verwachten :( Blijf sterk in dit alles!!!

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Zoals je zegt, alles is hoe dan ook onvoorspelbaar. De grootste plannen mislukken vaak door kleine fouten die niet konden worden voorzien. Je moet risico's nemen in deze business. Wat is trouwens het ergste dat er kan gebeuren, 5 of 6 jaar gevangenis? In tegenstelling tot wat het lijkt, is het daar niet verschrikkelijk. Natuurlijk is het tijdverspilling en een beetje saai, het zou me meer storen dat ik heb opgegeven, dat ik van hen heb verloren. Ik geloof in mezelf en dat ik kan slagen, en ik denk dat ik banger ben om op te geven dan om te verliezen. Het is mogelijk dat wat ik doe slechter afloopt, maar uit vrije wil en na het gevecht. Het is belangrijk om niets tegen jezelf te doen en je goed te voelen over jezelf. :)

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Ik zou de gevangenis bestempelen als een verschrikkelijke plaats zonder aanzien des persoons

Veilig blijven

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
160
Leuke profielfoto.
Geef je nooit over aan de politie.
Je kunt later in de gevangenis zitten voor wat je hebt gedaan. Beter later dan nu.
Ik wens je het allerbeste G.