- Language
- 🇵🇱
- Reaction score
- 4
Ik vraag dit omdat ik geïnteresseerd ben in uw mening als meer ervaren groep. Ik zal mezelf het verhaal over de vriend die me vroeg deze vraag te stellen besparen en beginnen met de feiten: ik ben 30 jaar oud, heb een hond en wat geld van het huren van een appartement elke maand, maar naderende straf van 5-6 jaar, ik ben niet van plan op te geven wat ik leuk vind dat is, afgezien van de hond, terug naar het spelen van chemicus. Ik ben me van alles bewust, etc. De vraag gaat over een hypothetisch moment, over een paar maanden, wanneer ik met een glimlach op mijn gezicht de zonsondergang tegemoet rijd met geld voor een goede start Welk land zou je kiezen en waar zou je op letten bij het kiezen? Ik woon in Europa, in Polen, naar mijn mening is Azië het veiligst. Leven aan het einde van de wereld, zonder elektronica, pracht en praal en de rest van deze onzin, die de westerse beschaving als de grootste prestatie beschouwt, is theoretisch gezien een pluspunt voor mij. Ik zal er verder geen gedachten aan wijden om niemand voor de gek te houden. Ondanks het enthousiasme zijn gezond verstand en feiten nog steeds het belangrijkst...