- Reaction score
- 2
Hoi. Bij het uitvoeren van de synthese in benzeen / tolueen / xyleen / DCM, is het voldoende om BK4 op te lossen in het genoemde oplosmiddel, methylamine 40% in water toe te voegen en vervolgens samen te verwarmen met maximaal krachtig roeren gedurende 3 uur bij 60 graden C? (2 uur en 40 graden voor DCM)
Scheid ten slotte de waterige laag van de organische laag. Spoel de organische laag een paar keer met water en je kunt aanzuren?
Is dit het proces of heb ik iets gemist?
Trouwens, om geen tweede topic te starten, vraag nr. 2.
Wat zijn de startverhoudingen van de reagentia (temperatuur en reactietijd hierboven), hoeveel L oplosmiddel en hoeveel L m40 per 1kg BK4 om optimaal te zijn?
Vraag 3. Kan ik na het wassen van de organische fase, in plaats van een gelijk volume Aceton toe te voegen en dan vloeibaar te maken met geconcentreerd zoutzuur 35-37% in water tot pH 5,5-6, IPA of ethylacetaat gebruiken in plaats van Aceton?
Hartelijk dank voor uw tijd en waardevolle adviezen
Scheid ten slotte de waterige laag van de organische laag. Spoel de organische laag een paar keer met water en je kunt aanzuren?
Is dit het proces of heb ik iets gemist?
Trouwens, om geen tweede topic te starten, vraag nr. 2.
Wat zijn de startverhoudingen van de reagentia (temperatuur en reactietijd hierboven), hoeveel L oplosmiddel en hoeveel L m40 per 1kg BK4 om optimaal te zijn?
Vraag 3. Kan ik na het wassen van de organische fase, in plaats van een gelijk volume Aceton toe te voegen en dan vloeibaar te maken met geconcentreerd zoutzuur 35-37% in water tot pH 5,5-6, IPA of ethylacetaat gebruiken in plaats van Aceton?
Hartelijk dank voor uw tijd en waardevolle adviezen