- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,313
- Deals
- 1
Hei, olen katsellut ympärilleni ( kyllä, olen yrittänyt hakukoneella) ja minulla on vaikeuksia löytää, mitä nämä RC:t oikeastaan ovat. Haluaisin kokeilla joitakin niistä, mutta en missään nimessä ota jotain, kun minulla ei ole aavistustakaan, mitä se on.
KU crystal Muistelen jonkun sanoneen, että se on katinonijohdannainen se on beetaketoni?
EKU crystal, etyyliketoamfetamiini?
8clad? Jos siinä on 8 jotain, se on luultavasti oktaani heptaani tai nonaani...hmm. En tiedä en keksi mitään fiksua tai hauskaa
Jos tiedätte mitä nämä tai muut kryptiset paskanimet ovat, auttakaa honkia.
Laitoin tämän analyyttiseen kemiaan, koska sitä yritän tehdä, analysoida mitä kemikaaleja ne ovat. Siirtäkää se, tappakaa se, haukkukaa minua, mitä ikinä teidän pitääkin tehdä. Toivottavasti arvostitte sanasalaattiani.
KU crystal Muistelen jonkun sanoneen, että se on katinonijohdannainen se on beetaketoni?
EKU crystal, etyyliketoamfetamiini?
8clad? Jos siinä on 8 jotain, se on luultavasti oktaani heptaani tai nonaani...hmm. En tiedä en keksi mitään fiksua tai hauskaa
Jos tiedätte mitä nämä tai muut kryptiset paskanimet ovat, auttakaa honkia.
Laitoin tämän analyyttiseen kemiaan, koska sitä yritän tehdä, analysoida mitä kemikaaleja ne ovat. Siirtäkää se, tappakaa se, haukkukaa minua, mitä ikinä teidän pitääkin tehdä. Toivottavasti arvostitte sanasalaattiani.