Olen huomannut, että ihmiset eivät enää arvosta mefedronia, he haluavat yleensä 3CMC:tä tai nopeutta. Vahvat huumeiden käyttäjät käyttävät vain metamfetamiinia, vain harvat meistä ovat jäljellä, jotka rakastavat mefedronia.
Olen eri mieltä siitä, että mefedroni on parempi kuin MDMA tai sen korvike. Minulle mefedroni on enemmänkin ulosmenoa tai juhlimista porukan kanssa. Mutta MDMA:ta otan yleensä kotona tai jossain viihtyisässä paikassa tyttöystäväni ja/tai muutaman läheisen ystäväni kanssa. Luulen, että voit käyttää kumpaakin jompaan kumpaan tai jopa mihin tahansa muuhun tilanteeseen kuitenkin...
Mitä tulee aiheeseen liittyvään kysymykseen, en ole koskaan saanut käsiini MXE:tä, mikä on helvetin kurjaa, koska se kuulostaa mahtavalta. Luultavasti myös kvasaaludeja, mutta olen nähnyt niitä markkinoilla, mutta epäillyt niiden laillisuutta.
En löydä DMT:tä. Kokeilin DMT:tä kerran. Haluan ostaa, mutta edes darkwebissä ei ole paljon markkinoita, joissa voin ostaa sitä. Täälläkin on vain yksi DMT:n myyjä, mutta hän toimittaa vain Yhdysvaltoihin. Myös kun löysin DMT:tä markkinoilta, ajattelin, että se on niin kallista.
5meo-dmt on 10 kertaa vahvempi ja erittäin kallis. Meksikolaiset tuottavat sitä halvalla kilotolkulla ja kiinalainen yritys auttaa myymään sitä kuulemma
Miten se on tehty, voit katsoa sivustolta. Olen ostaja narc ja pyritään myymään, ei ole ollut tarpeeksi kannustin olla noin ruoanlaitto. Meksiko tärkein maa kartellien korkean luokan ja Colorade River Toad joka erittää 5meodmt, en tiedä, jos rupikonna käytetään tuotannossa 5meodmt että tehdään synteticly enimmäkseen ja sen kehittynyt.
Oikeasti. Luulin tietäväni, mitä huumeet ovat, ennen kuin tulin tänne. Huumemarkkinat näyttävät Call of Dutyn pelitiloilta.
PVP
a-PVP
P2P
P2NP
3-MMC
4-MMC
Haluan vain vetää metaa, kunnes minun on peitettävä toinen silmäni, jotta voin ehkä lukea puhelintani.