Monia kysymyksiä MDMA:n ja muiden huumeiden synteesistä aloittelijalle.

Vince Gilligan JR

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hei sinulle ! Olen selaillut tätä sivustoa muutaman päivän ajan etsien tietoa ja kokemusta ! Ja olen todella hyvin iloinen, että olen löytänyt niin paljon ! Joten kiitos.

Sillä niin paljon kysyn aina itseltäni jonkin kysymyksen, joka voisi auttaa muita henkilö, joka kuten minä yksi voi kokeilla, ovat uteliaita oppimaan. Joten tässä on luettelo kysymyksistä! Jos et voi vastata niihin kaikkiin, se ei todellakaan ole vakavaa ja kiitän sinua jo siitä, että otat pyyntöni huomioon!

Missä oppia kaikki sanastoa syntetisoinnin ?, voisin nähdä langan "G.Patton" sanastoa ja täynnä neuvoja, joten kiitos hänelle tästä osasta. Omistan "The organic Chem Lab Survival Manual" onko se mielestäsi hyvä lähtökohta aloittaa teoriasta käytäntöön? Onko jotkut luvut tärkeämpiä kuin toiset? muuta kirjaa suositella teorian työstämiseen ?

Mistä löydän toimittajia? Olen nähnyt foorumilla joitakin tuotteita, joista en ollut koskaan kuullutkaan ja jotka jos etsit clearnetistä ovat erittäin kalliita ja säänneltyjä. Menevätkö kiinalaisten tai intialaisten markkinoiden kautta kuten luin? Onko tullissa mitään riskiä?

Näkisin myös foorumin "Listing" -osion, onko täällä tarpeen tehdä hakuja? riittääkö ainesosan nimen kopioiminen ja liittäminen sen löytämiseksi? omalta osaltani tämä osa jää minulle epäselväksi

Miten tietää, mikä on paras reitti syntetisoida tuote (esimerkiksi MDMA) Näin jotain 4 synteesitapaa ? miten valita yksi?

Kiitos, että käytätte aikaa lukemiseen ja parhaassa tapauksessa vastaamiseen!

Ehkä minun englanti ei ole selkeä, joten jos et ymmärrä jotain, kerro se minulle.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
onko se mielestäsi hyvä lähtökohta aloittaa teoriasta käytäntöön?
En tiedä pomo. aina hyvä saada jonkin verran käytäntöä oppia, mutta varmista, että ymmärrät reaktio atelast termien exotherm / myrkyllinen. minulla on pieniä pysyviä arpia, jotka vain miseed silmäni, käytä ppe.
Onko jotkut luvut tärkeämpiä kuin toiset? muita kirjoja suositella teorian työstämiseen?
Aloittaisin youtube-videoilla, ehkä crash course chem, nile red, chemplayer, nurdrage, cody's lab ja sitten jos haluat lisää, kun sinulla on lyhyt ymmärrys, katso paikallisen yliopiston kurssi kandidaattivuodelle 1-2, kaikilla tärkeimmillä oppiaineilla, kuten orgaanisella kemialla, analyyttisellä kemialla, pitäisi olla oma lukulistansa. en voi suositella yksityiskohtia, koska opin eri kielellä.
Missä oppia kaikki sanastoa syntetisoinnin ?
Vietä vain aikaa lukemalla foorumia, kirjoja, artikkeleita, se napsahtaa, jos olet omistautunut ja tarpeeksi halukas.
Mistä löydän toimittajia ?
Riippuu siitä mistä olet kotoisin. EU:lla on aika paska prekursorilainsäädäntö, voit tanssia ympyrää niiden ympärillä. jos sattuu olemaan EU:sta Puolassa on kaikki OTC, voin nimetä muutaman nimen yksityisesti ettei vaaranneta heitä, useimmat niistä voivat hankkia sinulle haluamasi tuotteen vaikka ei olisi listattu. Ostaminen täällä foorumilla hyvämaineisilta kavereilta on myös hyvä, hieman kalliimpi, mutta hyvä. USA/Aasia/Afrikka(lol) idk, varoisin EtNO2 ebay-myyjiä USA:ssa tho, kuulin huhua, että he ovat honeypots.
Menetkö kiinalaisten tai intialaisten markkinoiden kautta, kuten luin? Onko tullissa mitään riskiä?
Jälleen kerran, riippuu sijainnistasi ja tuontilainsäädännöstäsi Kiinasta. niin kauan kuin maahantuomasi esiaste on laillista, ei pitäisi olla ongelmia, saatat ilmaantua joihinkin tutkiin, mutta vähennä tätä etäisyysasteilla, valelaatikoilla, jotka on jätetty satunnaisiin paikkoihin, ole luova. intiaa välttäisin, jos en olisi intialainen. intia on hyvin tunnettu ketamiinista ja OTC-tavaroista.

Miten tietää, mikä on paras reitti seurata syntetisoida tuote (esimerkiksi MDMA) Voisin nähdä jotain 4 tapaa synteesin ? miten valita yksi?
Riippuu siitä, mitä lähtöaineita sinulla on, mitä laitteita ja lasia sinulla on tämä on kysymys, johon sinun on vastattava itse, tai ainakin annettava joitakin lisätietoja. mutta MDMA on melko edistynyt synteesi, voisit mennä MDA, piperonal tai vaniliini tulee olemaan vaikea saada (omega katseli). tai ehkä oppia Al / Hg amfetamiinin P2NP pelkistäminen ensin (pined), liittyy paljon peruskäsitteitä. aina lukea saftey tiedotteen, mitä olet työskennellyt. ALso katsokaa mefedroni.

Toivottavasti tämä auttaa casue fuck im janoinen

E: Myös hyviä YT-oppimiskanavia: Chemical Force, thoisoi2, explosions & fire, extractions & ire, John black super chemist.

Vince Gilligan JR

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Kiitos palautteesta ja neuvoista! Uskon, että se voi tuoda paljon kaltaiselleni aloittelijalle. Pidän tästä foorumista sen hyvin opettavaisen näkökohdan vuoksi, jonka se voi tuoda meille. Ajattelin aloittaa suosittelemillasi kanavilla ja jatkaa samalla "orgaanisen kemian laboratorion selviytymisoppaan" purkamista. Luulen, että aloitan ostamalla suoraan foorumin ihmisiltä ja katson Puolasta.

P2P-reduktio amfetamiinin voi tehdä aloittelijoille? Mefedroni tekee minulle silmää kuin MDA, jonka tunsin vain nimeltä.

Tosi kiva että pystyin vastaamaan! toivottavasti juot. voinko ottaa yhteyttä sinuun puolasta ?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
P2P (rajoitettu ja valvottu) -> Amfetamiini ei ole niin tehokas pienessä mittakaavassa ja mukana on epäpuhtauksia(formetorex) , vain 30 % saanto. mutta se on tärkein menetelmä Euroopassa. tämä tietty reitti ja sen tuomat epäpuhtaudet saavat europastan haistamaan ja tuntumaan europastalta. henkilökohtaisesti jättäisin tämän reitin huomioimatta, säästäisin sen metamfetamiinia varten tai kun sinulla on hieman enemmän kokemusta tuotteen eristämisestä. tällä menetelmällä on säie täällä nimeltään leuckart-synteesi, jonka on kirjoittanut william d.

P2NP (ei rajoitettu mutta seurataan) -> Amph. on parempi reitti (useimmiten) , voit mennä monia tapoja, pelkistäminen AlHg, boorihydridillä, RedAl jos olet miljonääri. on monia muita, mutta nämä ovat perinteisempiä.

Ajattele, päätä, missä haluat mennä, katso, mitä on saatavilla sinulle ja mitä muuta tarvitset, ja osoitan sinulle oikean kauppiaan, joka on se 100%.
Lue myös shulginin Pihkal, ainakin MDA-merkintä. ymmärrä systeemi : vastaava aldehydi -> vastaava nitropropeeni -> pelkistyminen halutuksi amiiniksi.

Sopranos

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Haluaisin myös tietää lisää. PM :)

fuckypu

Don't buy from me
New Member
Reaction score
12
piperonal hyvä tapa tehdä mdma

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Aloittelijalle paras tapa aloittaa on YouTube. Tutustu joihinkin loistaviin chemtubereihin, kuten NileRed, Doug's Lab ja Thy Labs. Löydät lisää sitä mukaa kun etenet.

Aloita sitten synteesien tekeminen esiasteista ja reagensseista. Etsi tarvitsemasi, etsi synteesivideoita youtubesta (et löydä sieltä yhtään julkista huumausaineiden synteesivideota lukuun ottamatta käyttäjää "Higgs Bosson", mutta hän katoaa pian) lähtöaineista ja aloita sieltä.

Jos tarvitset rikkihappoa, katso miten se tehdään akkuhaposta tai natriummetabisulfaatin elktrolyysin avulla. Jos tarvitset typpihappoa, tee se itse rikkihaposta. Tarvitset absoluuttista etanolia. Hanki puhdasta, elintarvikelaatuista etanolia ja tislaa se maksimikonsentraatioon ja kuivaa se sitten oikeilla kuivaustekniikoilla. Tee itse kuivausaineita. Kokeile nitroetaania, mutta sinun on ensin valmistettava natriumnitriittiä natriumnitraatista. Ja niin edelleen ...

Näin opit laboratorion perustekniikat, sanaston ja varastoit kemikaaleja kokeiluja varten tilaamatta valvottuja kemikaaleja. Usein kemiatubettajat myös selittävät kemialliset reaktiot, ja jos opiskelet itse hieman kemiaa, nämä selitykset ovat pian ymmärrettäviä.
Kun olet onnistunut koeajoissa pienessä mittakaavassa, voit valita, haluatko kasvattaa ja perustaa yrityksen. Silloin sinun on löydettävä valmiiden kellotettujen esiasteiden myyjät, jotka ovat 100-prosenttisen luotettavia. Mutta se on toinen tarina.

Ja kun valitset menetelmän lopputuotteen synteesiä varten, valitse yksinkertaisesti menetelmä, josta voit saada tai syntetisoida reagenssit ja jossa on hyvä saanto.
Jos haluat amfetamiinia, tee P2NP/NaBH4/CuCl- reitti ja tee oma P2NP bentsaldehydistä ja nitroetaanista. Esim.