Onko Bitcoin yliarvostettu?

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Kun näet kaikki nämä sekoittimet sulkeutuvat, kyberrikolliset jäävät kiinni yrittäessään muuttaa kryptovaluuttaansa oikean elämän omaisuudeksi,... minulle se johtuu siitä, että Bitcoin on julkinen ja voidaan jäljittää takaisin.

Miksi vitussa sitä käytetään edelleen laajalti ja arvostetaan niin paljon?

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Solutions
1
Reaction score
152
En ymmärrä, miksi ihmiset käyttävät outoja kryptomiksereitä, joita pyörittävät rikolliset, kun voi käyttää jotain godex.io:n kaltaista.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
Pörssit voivat lukita kaupan, jos talletus tuli mustalle listalle merkitystä osoitteesta, Bitcoin on tässä tapauksessa edelleen ongelma.

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
171
Deals
25
Minulla oli erittäin hyvä kokemus XVG:stä, paljon nopeampi kuin XMR, mutta markkinat pysyvät edelleen BTC:ssä.

kpach

Don't buy from me
Resident
Reaction score
37
> Verge Currency (XVG) on läpinäkyvä pääkirja, jonka avulla kuka tahansa voi tarkastella kaikkia sen tapahtumia.

Niitä voidaan siis edelleen seurata, kun valuutta vaihdetaan reaalimaailman omaisuuseriin.

minnimus

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Kaksi vastausta youre kysymyksiin
"Onko Bitcoin yliarvostettu?"

Mielestäni EI TAVALLA aliarvostettu, jos mitään.

Se on sen "suunnittelu" mennä ylöspäin luontaisesti arvo ja ei voi koskaan olla yliarvostettu, koska monet tekijät
Kuten
Käänteinen tulehdus.....

Ja koskien anonyymiä rahaa, ennustan, että XRP tai Monero huutaa ylöspäin arvo ja on itse asiassa 🤔 grait investointi (Jos im tru ennustaja t.) Sanon hinta Monero lentää jopa vähintään alhainen 10k USD ja Bitcoin on matk matk 180-300k usd ennen kuin huomaatte sen tai sisällä 4-5years

Olen ollut oikeassa BTC:n arvon nousuista ja laskuista jo muutaman vuoden ajan ennusteissani.

Näet, käytin olla louhija ja oli kuin dosen ASIC's työskentelee minulle 24/7 256SHA algo 3 vuotta. Maksoin jopa kuten 6500usd sähköä jotain kuin 2 kuukautta, silti se maksoi tai kunnes minun coldwallet "jäädytti" ja minun Binance-tilini hakkeroitiin ja minut lukittiin ulos siitä FIDO2 (Yubikey) joten periaatteessa horjumaton, ellei sinua ole kohdistettu erityisesti

Luota minuun plz ja USE you're rahaa nyt kun voit, älä asu liikaa sitä sen vain rahaa 💰 🤑
U voi moustofthetime tehdä sen iEASY

MONERO

yuki

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
2
Näkökulma Bitcoin ei suunniteltu yksityisyyden ja anonymiteetti , se oli todennäköisemmin glitched pois keskuspankki ja pitää siellä oman omaisuuden ja tehdä sen arvo toisistaan ja se on virallinen tarjonta asetettu, jotka ovat rajoitettuja, jotta pelaaja voi lisätä enemmän arvoa se kuitenkin Monero virallinen tarjonta on asetettu 18,400,000 XMR. , Kokonaisliikkeeseenlasku sen jälkeen ei ole rajoitettu. Kun kokonaismäärä on saavutettu, 0,3 XMR lasketaan liikkeeseen nimellä "hännän päästö" jatkuvasti kahden minuutin välein. Syy tähän järjestelmään on tarjota ihmisille kannustin lohkoketjun ylläpitämiseen palkkion lisäksi sen jälkeen, kun louhintakorvaus on päättynyt.

Bitcoinilla ja Morenolla on erilainen käsite ja erilainen kokonaistarjonta ekosysteemistä.
Toinen on enemmän keskittynyt yksityisyyteen ja toinen on varastoarvoon.
En usko, että Bitcoin on yliarvostettu , miksi Black-rock ja muut suuret operaatiot ovat niin pakkomielle Bitcoin?
He haluavat manipuloida markkinoita ja saada ekosysteemin hallintaansa.