Looking for a vendor Tarvitsen apua myyjien löytämisessä

ihavenoidea

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 13, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Tarvitsen fenty , h , met , tai hydromorfonia.

Olen yrittänyt etsiä markkinoita täältä, mutta sen jälkeen, kun olen puhunut paskalastit minun ensimmäinen, koska olen selvästi dumbass ja huijatuksi se juuttui etsimään pistokkeet paikallinen. im takaisin täällä yrittää uudelleen, koska tämä kaveri maksaa minulle 25 taalaa . of fenty luulee im tyhmä.

Jos jollakin on reccomendations myyjiä, jotka voivat saada minulle paskaa haluan, jotka ovat LUOTETTAVIA ja tehdä escrow kertokaa minulle, im Kanadassa ja mieluummin myyjät, jotka ovat myös täällä alhaalla bc se olisi turvallisempaa w merenkulku
 

TheWaterman

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 4, 2022
Messages
157
Reaction score
48
Points
28
Voisin auttaa sinua jonkin verran, mutta meidän pitäisi keskustella asiasta jonkin verran. Inactually Kaliforniassa, mutta on olemassa paikka lähellä ystäväni ylös Washingtonissa, jossa ylitys on melko avoin kaikille, jos tiedät siitä.
 

Microogata

Don't buy from me
Resident
Joined
May 2, 2022
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Olen myös Kanadassa ja aion myydä tulevaisuudessa, vaikka juuri nyt minulla ei ole mitään (anteeksi). Haluaisin tutustua enemmän Kanadan lääkemarkkinoihin, mutta näyttää siltä, että täällä on hyvin vähän kanadalaisia käyttäjiä täällä
 

2FDCK-chef

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 14, 2023
Messages
17
Reaction score
5
Points
3
Deals
1
Kanadan markkinat ovat erittäin hyvät.
 

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Minun piti tehdä uusi tili bc unohdin salasanan ensimmäinen, joka tapauksessa tho lmk jos u koskaan tehdä päättää aloittaa w myynti bc minä todella tarvitsevat jonkun täällä alhaalla.
 

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Minun piti tehdä uusi tili, koska unohdin salasanani ensimmäiseen, mutta kyllä, puhutaan siitä, tarkoitan, että olen maassa, haluan vain päästä pilveen lol.
 

Loooow

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 30, 2022
Messages
34
Reaction score
9
Points
8
Sinuna menisin pimeään verkkoon.
Tutustu kymmenen suurimman markkina-alueen tarjontaan kaikessa rauhassa,
löydän myyjän, joka lähettää tuotteita maastani
ja jolla on paljon päättyneitä myyntejä ja hyviä arvosteluja!
 

ihavenoidea2

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 29, 2022
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
lol puhuminen u siitä uskokaa tai älkää, minulla ei ole aavistustakaan, minne mennä
 

m03

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 16, 2022
Messages
15
Reaction score
3
Points
3
Kuten toinen jäsen sanoi, käytä pimeää verkkoa. Varmista, että luet darknetin raamattua oman turvallisuutesi vuoksi !!!
Useimmat suuret markkinat ovat kieltäneet listat, joissa on nimenomaisesti sanottu fent, mutta sen on helppo selvittää, mikä on ja mikä ei.... vain pitää silmät auki ja ymmärtää, mitkä erityispiirteet antavat sen pois ;)
 

dopeyfour

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 5, 2023
Messages
43
Reaction score
10
Points
8
Jos uusi aakkosellinen ei mene alas suosittelen. Hanki kinks tor.taxi. Luulen, että i2p linkittää
f
 

Antihero999

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 6, 2023
Messages
53
Reaction score
53
Points
18
Voin lähettää tuotteita Kanadaan, mutta myyn vain KU-kristallia, ota rohkeasti yhteyttä minuun, jos olet kiinnostunut siitä.
 

REDCAJUN

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 2, 2023
Messages
5
Reaction score
3
Points
3
joitakin todella hyviä myyjiä täällä kokeilla niitä kaikkia, mutta käyttää escrow kuullut RCS on hyvä myös kuullut VAKENTINO CARTEL on hyvä myös
 
Top