Question Miten teen WEED

TheLastPizza1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Olen katsellut ympäriinsä fourm. Ja joko olen jälkeenjäänyt tai sitten siellä ei ole paljon ruohosta *vähintäänkin sen tekemisestä*
Siksi yritän kysyä täältä. En ole koskaan kokeillut huumeita. Kaapissa olen hengittänyt deodoranttia pussista.
Tiedän, että ruohoa pitää kasvattaa. Mutta minulla ei ole aavistustakaan, mistä aloittaa. En välitä ruohon laadusta, kunhan se on halpaa.
En halua ottaa riskiä ostamalla myyjältä, vaan opettelen tekemään sitä itse. En tiedä tarvitsemiani välineitä enkä sitä, mistä saisin mitään.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Olen varma, että on monia käyttäjiä, jotka voivat osoittaa sinulle oikean suunnan. Mutta olet oikeassa, foorumimme käsittelee synteettisiä lääkkeitä, ei kasviperäisiä lääkkeitä.

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
On olemassa paljon YouTube-kanavia ja muita foorumeita, jotka käsittelevät rikkaruohojen kasvattamista.

TheLastPizza1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Jos saan kysyä, mistä löydän nämä kanavat tai fourms?

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
1. Selvitä, millaista rikkakasvia haluat kasvattaa.
2. Jos kasvatat sisällä, tarvitset ilmankiertoa.
3. Ilmanvaihto
4. Oikea ruokinta-aikataulu
5. Kun kasvit ovat vielä siemeniä, kasvatusvalon tulisi olla 100-600w ja ympäristön tulee olla tunkkainen (1-4 viikon kasvuaika )....
6. Kun kasvit alkavat kasvaa, käännät kasvuvalon 600w:sta 1100w:iin. Ja aloita kokonaan uusi ruokinta-aikataulu (1 - 8 viikkoa ) kasvuaika.
(Jotkut kasvit tarvitsevat vain 6 viikkoa ) joten lue kasvista ennen kasvattamista.
7. Käytä kookosmaata tavallisen mullan sijasta niin kun mokaat ruokinnan voit aina korjata sen.
8. Valitse oikea kasvuvalo... led-valon ja HPS-valon välillä on eroa.
Hps on halvempi, mutta se tarkoittaa, että tarvitset koko aircosysteem, joka voi hallita lämpöä. Muuten poltat kaiken.
Led-valo on kallis, mutta turvallisempi ja se ei tarvitse raskasta ilmakosysteemiä.

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Ja tärkein osa varo virheitä. Ne voivat sotkea kaiken. Käytä Neem-öljyä suihkuttaaksesi niitä lehden alta. Sillä sinne ne laittavat munansa. Suihkuta niitä vain silloin, kun haluat sammuttaa valon niistä.

9. Tee valoaikataulu
* Kasvullinen - Taimi tai klooni johtaa kasvulliseen vaiheeseen -
Anna 18-24 tuntia valoa päivässä

* Kukinta - Kukintavaihe (nuppuvaihe) johtaa sadonkorjuuseen -
Anna 12 tuntia valoa ja 12 tuntia pimeää joka päivä.

Kun sanomme pimeää. Tarkoitamme todella pimeää! Edes pienin valo ei pääse läpi.

Käytä oikeaa telttaa/paikkaa kasvattamiseen.