- Reaction score
- 0
Etsin parasta tapaa poimia leikkaus Methistä. Ensimmäinen kerta tällä upealla foorumilla, joten pyydän anteeksi, jos sanamuoto ei ole oikein. Minun ei ole mahdollista valmistaa omaa tuotetta tällä hetkellä, joten minun on pakko saada mitä voin. Minulla on keinot ostaa, mutta tuote ei ole A-luokkaa. Epäilin ensin, että leikkaus on MSN, mutta uskon, että olen tekemisissä muiden aineiden kanssa. Päätavoitteeni on saada laadukas tuote. Olen katsonut ja tutkinut, ja muut kuin asetonipesu ja jopa konvektiouunin käyttäminen mainittujen epäpuhtauksien poistamiseksi eivät oikein toimi. Pesin 5 oz ja menetin huomattavan paljon tuotetta; jäljelle jäi 2 oz. Uskon, että pesun jälkeenkin leikkaus on niin syvällä kyseisessä tuotteessa, että sitä on mahdotonta poistaa kokonaan. Tuote oli silti heikko, aiheuttaa päänsärkyä ja nivelkipuja. Kuulostaa kyllä MSN:ltä, mutta uskon todella, että se on leikattu jollain muulla. Mitään ideoita siitä, mitä tämä voisi olla ja miten poistaa. Uusia temppuja tai ideoita olisi hienoa. Olen ostanut tuotetta useista eri lähteistä, mutta kaikki näyttävät olevan saastuneita. Olen rajallinen täällä ja arvostaisin kaikkia neuvoja. Haluaisin tuottaa oman tuotteeni, mutta en vain usko, että voin saavuttaa kaikki tarvittavat kohteet tämän unelmani toteuttamiseksi juuri nyt. Joten minun on laadittava tämä suunnitelma, jotta voin tehdä parhaani siitä, mitä voin tehdä sillä, mitä on saatavilla. Kaikki neuvot olisivat erittäin tervetulleita.
Kiitos.
Kiitos.