täysi naamio täydellisimmällä suodattimella...riittääkö se? mitä riskejä meillä voisi vielä olla?

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
im käytössä drager x-plore 6500 jossa on täydellisin suodatin, hg kaasu mukana.... mutta kuinka paljon kaasua, höyryjä jne. kulkee läpi? ovatko nuo 100% turvallisia? hajut kulkevat läpi , mutta pitäisikö minun pelätä elohopean , alumiinin jne. kanssa?

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
167
Suodattimet ovat erittäin turvallisia siinä käytössä, johon ne on tehty. Normaalisti suodatin on vaihdettava täyden työvuoron jälkeen maskin alla, riippuen kemikaalialtistuksesta. Kun suodattimet on avattu, ne ovat käyttökelpoisia noin 6 kuukautta, jos hajua tulee läpi tai hengittäminen vaikeutuu huomattavasti, suodatin on kapasiteettinsa äärirajoilla, se voi myös lämmetä. Vaikka nämä yhdistelmäsuodattimet kattavat monia eri kemikaaleja, ne on tarkoitettu pikemminkin lyhytaikaiseen käyttöön. Jos tiedät tarkalleen, miltä haluat suojautua, on hyödyllistä käyttää esimerkiksi puhdasta elohopeasuodatinta, koska sen kapasiteetti on paljon suurempi kuin yhdistelmäsuodattimen. Suodattimen käytön kesto riippuu siis vahvasti käyttöajasta, mitä suodattimeen käytät ja ilman kuormituksesta, aina kannattaa vaihtaa.

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9

tnx että arvokasta tietoa , niin hg / al amalgaami olisi parempi erityinen suodatin, ja muuhun prosessiin MDMA synteettisen PMK , mitä u käyttää? kaikki yhdessä suodatin, vai menisitkö parempia vaihtoehtoja?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,066
Deals
1
Käytä yhdistettyjä suodattimia, ne riittävät kaikkeen. Voit vaihtaa ne 6 kuukauden kuluttua, ne eivät ole kalliita.

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
167
Käytän yhdistelmäsuodattimia puolinaamarin kanssa, koska en työskentele korkeasti kuormitetussa ilmakehässä ja koska käyttöajat ovat lyhyitä. Esimerkiksi elohopean ottaminen ja valmistelu reaktiota varten tai myrkyllisellä kaasulla täytetyn laitteen purkaminen. Useimmiten maski on lisäsuojana huurteenpoistolaitteessa tai se on käden ulottuvilla hätätilanteessa.

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Ostin täydellisimmän, joten toivottavasti se toimii!!! hajuista ... olen koskaan epäillyt, että jotain on vialla, kun haju kulkee maskin läpi, mutta ... se on normaalia, eikö? se suojaa edelleen?

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Se on ongelma , minulla ei ole "PRO" huurujen huppu ... vain putki ilmanpoistimen (kuten yksi käytetään kasvihuoneen viljelylaitoksissa, tai keittiöt) vain paikkaan, jossa huurut tehdään 8 yläreunan refluksi sarake jne) ja kun avaan pullot jne, mutta minusta tuntuu ei riitä ... mitä mieltä olet?

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
167
Minulla on aivan yhtä vähän kunnon huppu, hyvä aktiivihiilisuodattimella varustettu puhallin, jossa letku huppuineen roikkuu pöydän päällä, mikä on aivan riittävä. Ei ole missään tapauksessa voimakkaasti saastunut ilmapiiri, kunhan on jatkuva ilmavirtaus. Jos mielestäsi tämä ei riitä etkä ole varma, onko happea liian vähän, suosittelen paineilmahengityslaitetta, joko pitkällä letkulla suureen hengitysilmapulloon tai reppuna, kuten esimerkiksi palokunta käyttää. On olemassa erityisiä mittareita, joilla voi mitata ilman happipitoisuuden.
Kokeile sitä normaalia maskia ja yhdistelmäsuodatinta, joka on jo tottumisen kannalta riittävä ja jos voit hengittää normaalisti maskin alla niin suojaus on riittävä.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,066
Deals
1
Ei ole. Sitä on käytettävä tiukasti, jotta ilma ei pääse ohittamaan suodattimia. Luultavasti tämä maski ei ole kunnossa.

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
tnx ystävä, erittäin arvokasta tietoa, ill kokeilla joitakin varmasti

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
167
Tai suodatin on liian vanha ja kapasiteettirajallaan.
Tarkistitko aina ennen käyttöä, istuuko maski hyvin kasvoillesi? Tarkistukseen on helppo työohje 5 sekunnissa. Pidä kättäsi suodattimen päällä ja yritä hengittää sisään niin lujaa kuin pystyt, jos silloin naamari imee tiukasti kasvoihin ja et saa yhtään ilmaa sisään, niin silloin naamarin pitäisi olla tiivis ja silloin sinun ei pitäisi myöskään aistia mitään hajua. Jos näin on, vaihda suodatin.

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
KYLLÄ, KYLLÄ ...teen tämän testin joka kerta kun käytän sitä, liian vanha ei voi olla syy, suodatin on 3 käyttökertaa..se on uusi, mutta hajut koskaan kulkevat läpi, kaikkien maskien kanssa joita olen käyttänyt, puolet tai täydelliset naamarit.....

Mitä tulee naamaani sopivuuteen, niin testi on ok, ja minulla on vähän partaa...yritin tänään leikata paljon, ja silti sama.....

Kaikesta tästä, eilen kokeilin "uutta" amalgaamiota, vain sen sijaan, että olisin käyttänyt leikattuja neliöitä, tein sen, mitä monet ihmiset tekevät ja näyttää toimivan heille kaikille, laitoin neliöt ruokaprosessoriin tai kahvimyllyyn... olen koskaan ajatellut, että menetelmä paljastaisi paljon puoliksi jauhettua AL:ää , ja voisi olla sopimaton, koska reaktio olisi paljon nopeampi, ja teho heikkenisi, ja tietenkin lopullinen saanto heikkenisi, mutta..koska monet ihmiset tekevät niin...kokeilin,,,, OMG ...tuo vehje teki tappavan reaktion...se poltti AL:n (paksu, 30 mikronia) noin 10 minuutissa...yritin laittaa jäähauteeseen ..mutta ei mitään.... ainakaan en tuhlaa MDP2P:tä tai METYYLAMIINIa...se tuottaa tonnin verran H2-kaasua...., mutta olen huolissani elohopean ja AL:n saastuttamisesta paikassa.... KYSYMYS ON: pitäisikö minun olla huolissani? vai onko vain H2-kaasua kaikkialla ja se on siinä? AL-folio loppui kuin palanut paperi....

minun näkökulmastani amalgaatio alkoi.... 2-3 minuutissa ketjureaktio mahdoton käsitellä, kuten jos käyttää AL-jauhetta..... ill takaisin neliöihini haha
@G.Patton mielipiteesi on myös erittäin tervetullut (jos ymmärsit minua hahaha).

Last edited:

ACAB

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
167
Silloin on aine, jota ei suodateta tällä yhdistelmäsuodattimella, koska et haista mitään, jos kaikki on kunnossa. Tarkista joka tapauksessa, onko suodatin sopiva, hajua maskin alla ei pitäisi missään tapauksessa olla havaittavissa.
Syvät arvet tai erittäin näkyvät kasvojen alueet voivat myös merkitä vuotoja, mahdollisesti voitele nämä alueet etukäteen.

IM BATMAN

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
kokeilen kermavaihtoehtoa, en olisi ikinä kuvitellutkaan, tnx!

esimerkiksi vahamuunnosta tehdessä sen haju on väistämätön...., mutta mitä suodatinta minun pitäisi käyttää siihen? ei ole olemassa täydellisempää suodatinta, minulla on kaikki mukana (oletettavasti).

amalgaamissa, jos laitan kasvot lähemmäksi kuin pitäisi, haistan IPA:n .... ....
amalgaamin metallinen haju ei haise, ja se on minulle kaikkein tärkeintä, hg ja AL haittaavat minua paljon, rehellisesti sanottuna aion kokeilla NMF-reittiä, vaikka tiedot eivät olekaan kovin selkeitä, vain välttääkseni amalgaamia.

tnx avusta mies, erittäin apreciatted.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Hei mies, mikä on NMF-reitti?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
leuckart, mutta nmf:llä, ei formaldehydillä.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Selvä, kiitos!