KYLLÄ, KYLLÄ ...teen tämän testin joka kerta kun käytän sitä, liian vanha ei voi olla syy, suodatin on 3 käyttökertaa..se on uusi, mutta hajut koskaan kulkevat läpi, kaikkien maskien kanssa joita olen käyttänyt, puolet tai täydelliset naamarit.....
Mitä tulee naamaani sopivuuteen, niin testi on ok, ja minulla on vähän partaa...yritin tänään leikata paljon, ja silti sama.....
Kaikesta tästä, eilen kokeilin "uutta" amalgaamiota, vain sen sijaan, että olisin käyttänyt leikattuja neliöitä, tein sen, mitä monet ihmiset tekevät ja näyttää toimivan heille kaikille, laitoin neliöt ruokaprosessoriin tai kahvimyllyyn... olen koskaan ajatellut, että menetelmä paljastaisi paljon puoliksi jauhettua AL:ää , ja voisi olla sopimaton, koska reaktio olisi paljon nopeampi, ja teho heikkenisi, ja tietenkin lopullinen saanto heikkenisi, mutta..koska monet ihmiset tekevät niin...kokeilin,,,, OMG ...tuo vehje teki tappavan reaktion...se poltti AL:n (paksu, 30 mikronia) noin 10 minuutissa...yritin laittaa jäähauteeseen ..mutta ei mitään.... ainakaan en tuhlaa MDP2P:tä tai METYYLAMIINIa...se tuottaa tonnin verran H2-kaasua...., mutta olen huolissani elohopean ja AL:n saastuttamisesta paikassa.... KYSYMYS ON: pitäisikö minun olla huolissani? vai onko vain H2-kaasua kaikkialla ja se on siinä? AL-folio loppui kuin palanut paperi....
minun näkökulmastani amalgaatio alkoi.... 2-3 minuutissa ketjureaktio mahdoton käsitellä, kuten jos käyttää AL-jauhetta..... ill takaisin neliöihini haha
@G.Patton mielipiteesi on myös erittäin tervetullut (jos ymmärsit minua hahaha).