• Welcome to the UK section of the forum. Remember that posting contacts (jabber, telegram, signal and others) will result in a permanent ban! If you decide to buy or sell something without using escrow and lose money, we can't help you.

London Kuka tahansa voi toimittaa uutteita , vaha ja kolofoni hash in uk ?

Maniluck

Don't buy from me
New Member
Joined
May 31, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
1
Hei
Kuka tahansa voi toimittaa uutteita , vahaa ja kolofonin hasista ukissa ?
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
74
Reaction score
55
Points
18
Deals
13
Miten tulli toimii Yhdistyneessä kuningaskunnassa? Ne tiukat siellä kuten joissakin paikoissa vai ei huono? Hankin vahaa irtotavarana, mutta en ole vielä varma myymisestä Yhdysvaltojen ulkopuolelle. Minulla ei todellakaan ole varaa riskeerata tuotteen häviämistä ja sitä, että minulle ei makseta. Jonkun täytyy saada koukku tullin tai yksityisenä kuriiripalveluna markkinoiden tarjouksia, kuten tämä olisi hienoa, koska voin saada minun lääkkeet halvemmalla siellä ja soittaa minun THC tuotteita enemmän siellä. Se voisi olla win win liiketoimintapäässä.
 

Maniluck

Don't buy from me
New Member
Joined
May 31, 2024
Messages
2
Reaction score
2
Points
1
Hei
Im täsmälleen etsivät koko sulan uutteen tuotteita . Haluan ostaa purkki tai Oz 2-3 eri makuja .Tiedän pari kaverit, jotka saavat toimitus los angles USA London UK. Ill olla hyvin onnellinen, jos saan ilmaisen näytteen ,
Kiitoksia.
 
Top