ja he elivät onnellisina elämänsä loppuun asti... ehkä :)

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Kysyn, koska olen kiinnostunut mielipiteestänne kokeneempana ryhmänä. Säästän itseni tarinaa ystävästä, joka pyysi minua esittämään tämän kysymyksen, ja aloitan tosiasioista: olen 30-vuotias, koira ja jonkin verran rahaa asunnon vuokraamisesta joka kuukausi, mutta uhkaava 5-6 vuoden tuomio, en aio luopua siitä, mistä nautin, joka on, koiraa lukuun ottamatta, takaisin kemistin pelaamiseen. Olen tietoinen kaikesta jne. Kysymys koskee hypoteettista hetkeä, muutaman kuukauden päästä, jolloin ajelen kohti auringonlaskua hymy kasvoillani ja minulla on rahaa hyvään alkuun :) Minkä maan valitsisit ja mihin kiinnittäisit huomiota valitessasi? Asun Euroopassa, Puolassa, mielestäni Aasia on turvallisin. Eläminen maailman ääripäissä, ilman elektroniikkaa, loistoa ja kaikkea muuta paskaa, jota länsimainen sivilisaatio pitää suurimpana saavutuksena, on minulle teoriassa plussaa. En heittele enempää ajatuksia, jotta en ehdottaisi kenellekään. Innostuksesta huolimatta maalaisjärki ja faktat ovat edelleen tärkeimpiä

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Hitto, ei vastausta tammikuun jälkeen...

Toivottavasti voit hyvin.

Rehellisesti sanottuna en sitoisi sitä tiettyyn maahan, on tärkeää, että valitsemallasi maalla ei ole rikoksen johdosta tapahtuvaa luovuttamista koskevaa sopimusta Puolan kanssa eikä ihanteellisesti myöskään parhaita suhteita EU:hun.
Voisin ajatella Venezuelaa, koska se on mukava ja lämmin maa, joka sattuu olemaan turvasatama vanhoille eurooppalaisille terroristiryhmille ennen vuotta 2000.

Haluaisit halvan maan, jolla ei ole hyviä yhteyksiä muuhun maailmaan, mutta joka on tarpeeksi moderni ollakseen hyvä paikka elää ikääntymisen kannalta (sairaalat, terveydenhuolto).

On myös ajateltava pienin askelin. Aloita tämän käsittely alusta alkaen. Miltä tilanne näyttää, kun sinun on lähdettävä? Pystytkö matkustamaan lentokenttien kautta? On niin paljon kysymyksiä, joita voit kysyä itseltäsi! Ihannetapauksessa sinulla olisi hyvä olla Puolassa yksi turvallinen paikka, jossa voit käydä juuri silloin, kun pakosi alkaa, ja toinen turvallinen paikka, joka sijaitsee maassa, josta voit lentää lopulliseen määränpäähäsi. Tämän maan pitäisi olla EU:n ulkopuolella, eikä Puolan kanssa ole allekirjoitettu rikoksen johdosta tapahtuvaa luovuttamista koskevaa sopimusta.

Sinun on muistettava, että jos vankilatuomio on varma, sinua vastaan annetaan välittömästi pidätysmääräys, jos et mene vankilaan, ja se voidaan mahdollisesti antaa myös Europolille tai Interpolille.

Pysy turvassa

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Kiitos vastauksesta. olen kunnossa. Lähdin Puolasta, mutta olen edelleen Euroopassa. Tienaan rahaa.

Toistaiseksi minua ei ole etsintäkuulutettu, jokin oikeudenkäynti tapahtui muutama päivä sitten, mutta läsnäolo oli vapaaehtoista eikä kukaan jotenkin huomannut, etten aikonut näyttäytyä. Se on vähän outoa, koska en maksanut takuita enkä ilmoittautunut poliisille kertaakaan. Kahden muun jutussa mukana olevan henkilön asianajajat tuntuvat yrittävän pitkittää asiaa niin kauan kuin voivat, koska toisella on kuulemma lapsi. vittu ne rotat :).

Minun piti aloittaa laillisesta työstä, valitsin maan jossa en tunne ketään enkä ole koskaan käynyt siellä. En ollut töissä muutamaan vuoteen, mutta olin ennen hyvä hitsaaja ja siitä päätin aloittaa. Lataan kaikki videot varmuuden vuoksi, koska ajattelin avata pienen "keittiön" ja työntää kaiken nettiin. Toisaalta en ole vielä käynyt kauppaa netissä, joten minulla on paljon opittavaa edessä, mutta toisaalta en ole kovinkaan kontakti-ihminen ja jos joutuisin etsimään ihmisiä alusta alkaen, en kestäisi sitä henkisesti :).

Mitä tulevaisuuteen tulee, haluan lähteä Euroopasta mahdollisimman pian, luulen, että minulla on noin vuosi tai kaksi aikaa ennen kuin minut halutaan tosissaan, mutta tiedättehän, mitä nopeammin sen parempi. Entä lentokentät, jos minut etsittäisiin eurooppalaisen pidätysmääräyksen perusteella, entä jos lentäisin Euroopan ulkopuoliselta lentokentältä? Hylkäsin Etelä-Amerikan aluksi juuri näiden lentokenttien kautta. Afrikka on myös epäilyttävä tästä syystä, vaikka minulla on lanko Afrikasta ja sain juuri tietää, että hänen veljensä avasi siellä 4 ravintolaa :). Aasia vaikuttaa turvallisimmalta, pahimmassa tapauksessa löydän aina töitä hitsaajana.
Puolassa minulla on asunto, joka ei ole minun omistuksessani vaan vuokrattu, joten saan siitä jonkin verran rahaa.

Kaiken kaikkiaan, se siitä toistaiseksi. Jos jollakin on neuvoja tai kommentteja, kuulisin mielelläni niitä

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Mukava kuulla, että olet kunnossa! :)

Toivotan sinulle onnea kaikkeen, pysy turvassa!!!

View previous replies…

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
he eivät hellitä minua

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Kun paska osuu tuulettimeen nämä ovat valitettavasti asioita, joita on odotettavissa :( Pysy vahvana kaikessa tässä!!!

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Kuten sanoit, kaikki on joka tapauksessa arvaamatonta. Suurimmatkin suunnitelmat epäonnistuvat usein pienten virheiden vuoksi, joita ei olisi voitu ennakoida. Tällä alalla on otettava riskejä. Mikä on muuten pahinta, mitä voi tapahtua, 5 tai 6 vuotta vankilassa? Toisin kuin näyttää, siellä ei ole kauheasti. Tietysti se on ajanhukkaa ja vähän tylsää, minua harmittaisi enemmän se, että luovutin, että hävisin heille. Uskon itseeni ja siihen, että voin onnistua, ja luulen, että pelkään enemmän luovuttamista kuin häviämistä. On mahdollista, että se mitä teen, päättyy huonommin, mutta omasta tahdostani ja taistelun jälkeen. On tärkeää, että ei tee mitään itseään vastaan ja tuntee olonsa hyväksi. :)

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Leimaisin vankilan kauheaksi paikaksi regardeless

Pysy turvassa

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
160
Kiva profiilikuva.
Älä koskaan antaudu lainvalvontaviranomaisille.
Voit istua vankilassa siitä, mitä teit myöhemmin elämässäsi. Parempi myöhemmin kuin nyt.
Toivon sinulle kaikkea hyvää G.