- Language
- 🇵🇱
- Reaction score
- 4
Kysyn, koska olen kiinnostunut mielipiteestänne kokeneempana ryhmänä. Säästän itseni tarinaa ystävästä, joka pyysi minua esittämään tämän kysymyksen, ja aloitan tosiasioista: olen 30-vuotias, koira ja jonkin verran rahaa asunnon vuokraamisesta joka kuukausi, mutta uhkaava 5-6 vuoden tuomio, en aio luopua siitä, mistä nautin, joka on, koiraa lukuun ottamatta, takaisin kemistin pelaamiseen. Olen tietoinen kaikesta jne. Kysymys koskee hypoteettista hetkeä, muutaman kuukauden päästä, jolloin ajelen kohti auringonlaskua hymy kasvoillani ja minulla on rahaa hyvään alkuun Minkä maan valitsisit ja mihin kiinnittäisit huomiota valitessasi? Asun Euroopassa, Puolassa, mielestäni Aasia on turvallisin. Eläminen maailman ääripäissä, ilman elektroniikkaa, loistoa ja kaikkea muuta paskaa, jota länsimainen sivilisaatio pitää suurimpana saavutuksena, on minulle teoriassa plussaa. En heittele enempää ajatuksia, jotta en ehdottaisi kenellekään. Innostuksesta huolimatta maalaisjärki ja faktat ovat edelleen tärkeimpiä