- Reaction score
- 7
Hei kaikille! Haluaisin syntetisoida 3-cmc:tä henkilökohtaiseen käyttöön. Olen ihastunut siihen, mutta en saa sitä enää (jatkuva petos / huonot korvikkeet). Minulla on hieman kokemusta orgaanisesta kemiasta, kuten yksinkertaisista happo-emäsuutoista jne. Olen tutkinut tätä foorumia ja siellä on useita viestejä tästä synteesistä, mutta en löytänyt vankkaa kirjoitusta, vain kuolleita säikeitä ja linkkejä muihin viesteihin, joita ei ollut helppo seurata kaltaiselleni aloittelijalle.
Tässä ovat reagenssit, jotka olen kerännyt tähän mennessä projektiani varten:
2-Bromi-3'-klooripropiofenoni (nestemäisessä muodossa).
Dikloorimetaani
Asetoni
Metyyliamiini
HCL 32 %
Voiko joku johdattaa minut hyvään kirjoitukseen tai mahdollisesti videoon?
Lisäksi odotan, että teen virheitä ensimmäisellä tai toisella kerralla, kun käyn tämän prosessin läpi. Jotta reagensseja ei menisi hukkaan harjoittelun aikana, mitkä ovat hyviä vähimmäismääriä, joilla aloittaa, erityisesti 2b3c:n kanssa? Voinko aloittaa niinkin pienellä kuin 5 tai 10 ml? Säädän sitten loput molaarisen painon avulla?
Kiitos jo etukäteen!!!
Tässä ovat reagenssit, jotka olen kerännyt tähän mennessä projektiani varten:
2-Bromi-3'-klooripropiofenoni (nestemäisessä muodossa).
Dikloorimetaani
Asetoni
Metyyliamiini
HCL 32 %
Voiko joku johdattaa minut hyvään kirjoitukseen tai mahdollisesti videoon?
Lisäksi odotan, että teen virheitä ensimmäisellä tai toisella kerralla, kun käyn tämän prosessin läpi. Jotta reagensseja ei menisi hukkaan harjoittelun aikana, mitkä ovat hyviä vähimmäismääriä, joilla aloittaa, erityisesti 2b3c:n kanssa? Voinko aloittaa niinkin pienellä kuin 5 tai 10 ml? Säädän sitten loput molaarisen painon avulla?
Kiitos jo etukäteen!!!