Question 2c-x-johdannaiset 2,5-dimetoksibentsaldehydistä 2,5-dimetoksibentsaldehydi

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Voinko käyttää pihkalissa kuvattua reaktiota 2cb:n syntetisoimiseksi muiden johdannaisten, kuten 2c-d:n, syntetisoimiseksi ja aloittaa vain 2,5-dimetoksi-4-metyylibentsaldehydillä 2,5-dimetoksibentsaldehydin sijasta ja jättää halogenoinnin pois lopussa (säädetyillä määriin c) vai onko minun käytettävä toista tapaa, ja mitä tapahtuisi, jos tekisin reaktion edelleen 4-metyyli-dmba:lla? Paljon kiitoksia

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Olen todella pahoillani tuosta tyhmästä kysymyksestä, tietenkin voit tehdä sen, se on jopa kuvattu phikalissa, minulla ei vain ollut aikaa lukea koko jaksoa 2cd:stä ja näin vain, että synteesi alkoi jostain muusta kuin 4-metyyli-dmba:sta, enkä halunnut sijoittaa paljon rahaa johonkin, jota en voi edes käyttää myöhemmin.

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
431
Toivoisin, että olisi sääntö, jonka mukaan jos lähettää kysymyksen vaivautumatta edes etsimään foorumilta, se hylätään.
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/syntheses-of-2c-phenylethylamines.1431/

s3v3n

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Man kuten sanoin im todella pahoillani, että kysymys, mutta olen ollut todella stressaantunut viime päivinä ja ei ole paljon aikaa seqrch läpi foorumin , toiminto, joka näyttää sinulle samanlaisia kysymyksiä, kuten stackoverflow esimerkiksi, olisi rallye hyödyllinen, mutta en tiedä, kuinka vaikeaa on toteuttaa ominaisuus kuin että. Toivottavasti sinulla on mukava päivä, anteeksi häiriö.