- Solutions
- 4
- Reaction score
- 1,313
- Deals
- 1
Hej, jeg har kigget mig omkring (ja, jeg har prøvet søgemaskinen), og jeg har svært ved at finde ud af, hvad disse RC'er egentlig er. Jeg vil gerne prøve nogle af dem, men der er ingen måde, jeg tager noget, når jeg ikke har nogen idé om, hvad det er.
KU-krystal, jeg husker, at nogen sagde, at det er et katinonderivat, er det en beta-keton?
EKU-krystal, ethyl-keto-amfetamin?
8clad? Hvis der er 8 af noget, er det nok en oktan, heptan eller nonan ... hmm. Jeg ved det ikke, jeg kunne ikke finde på noget smart eller sjovt
Hvis du ved, hvad disse eller andre med kryptiske lortenavne er, så hjælp mig.
Jeg postede det her i analytisk kemi, fordi det er det, jeg prøver at gøre, at analysere, hvilke kemikalier det er. Flyt det, dræb det, skæld mig ud, hvad du end skal gøre. Jeg håber, du satte pris på min ordsalat.
KU-krystal, jeg husker, at nogen sagde, at det er et katinonderivat, er det en beta-keton?
EKU-krystal, ethyl-keto-amfetamin?
8clad? Hvis der er 8 af noget, er det nok en oktan, heptan eller nonan ... hmm. Jeg ved det ikke, jeg kunne ikke finde på noget smart eller sjovt
Hvis du ved, hvad disse eller andre med kryptiske lortenavne er, så hjælp mig.
Jeg postede det her i analytisk kemi, fordi det er det, jeg prøver at gøre, at analysere, hvilke kemikalier det er. Flyt det, dræb det, skæld mig ud, hvad du end skal gøre. Jeg håber, du satte pris på min ordsalat.