@KokosDreams
Først og fremmest skal du være opmærksom på, at der er en chance på X% for, at bbgare virkelig er lavet til at indsamle oplysninger om visse spillere, der alligevel ikke ville stoppe deres karriere, den eneste forskel er, at de potentielle interessegrupper kunne give problemet (hvordan man fremstiller visse stoffer) - (de ville få alle disse ting fra e-bøger alligevel uden problemer ->). de vil give dig mulighed for at købe små mængder (eller måske store mængder, som vil føre en bestemt person til et link mellem personen og disse betjente for at få yderligere informationslækage, da hjemmesiden ikke kun kræver javascript, men kører på clearnet uden problemer. Der er få aktive brugere, som er kemieksperter (selvfølgelig kan du konsultere dem når som helst, men fortæl dem hellere alle de ting, du har i tankerne, de er her for dig) ... og visse få aktive mennesker, som enten er idioter eller snarere politifolk. Jeg ville være forsigtig med at vædde om, hvem der er hvem, men nogle gange er det virkelig tydeligt for mig.
Efter min mening er den gennemsnitlige levetid for darknet-leverandører langt kortere, end de fleste tror. Jeg siger ikke, at visse handlinger ikke kan udføres anonymt, men den måde, det fungerer på i bunden, er, at hvis nogen i hele pyramiden på et eller andet magisk tidspunkt kvajer sig et eller andet sted, så kan du potentielt også blive linket ... Og historien slutter aldrig...
Gør, hvad du vil, visse ting virker helt sikkert, men gå ikke ud fra, at en given person og en given database med lagring på en ekstern server er sikker mod, at du bliver eksponeret på et eller andet tidspunkt.
I øvrigt er den teknologi, der bruges til at finde visse lækager i en kode til bogstaveligt talt hvad som helst (herunder kørsel af VM ved hjælp af Android-systemet, alle de "visse" ting, der findes på nettet), uendelig. De, der på et tidspunkt får fingrene i det, vil være de bedste af de bedste i hele IT-sektionen af cybersec.
Jeg ville bare være meget, meget forsigtig med antagelser som, at fordi noget er almindeligt brugt af alle folk, som f.eks. en kommunikator, så kan de ikke være helt galt på den, og de venter faktisk på deres egen tragedie,