- Reaction score
- 260
- Deals
- 1
Jeg har været på denne side i et par måneder, og jeg har bemærket, at der er mange mennesker, der ikke vil fodres med ske, de vil have videoer med trinvise instruktioner uden at have modet til faktisk at prøve dem selv ved at lave lidt research. Jeg vil sige, at 80 % af de indsendte synteser er kopier og indsæt med nogle få ændrede ord. Folk gør krav på andres arbejde Meget lidt bidrag Ja, jeg forstår, at vi alle er i samme båd, og at vi alle har brug for hjælp, men størstedelen af det findes allerede derude, så du kan læse det. Nogle mennesker kan ikke engang følge en syntese, der fortæller dig alt uden at bede om hjælp, hvordan går du galt ved at følge en andens syntese Jeg har kun set et par mennesker her prøve forskellige ruter for bedre udbytte eller mindre kontrollerede / begrænsede kemikalier, dette er bare hvad jeg har set for nylig. For mig er det forsøg og fejl, når du gør din egen rute (selvfølgelig er det farligt, men det er den risiko, du tager), del din erfaring mislykkes ect. Organisk kemi er meget farlig for dig og andre, især hvis du ikke har en anelse om, hvad du laver? alt for mange amatører, der ønsker en lettere måde at få stoffer på køb dem af andre, spar dig besværet med at dræbe dig selv eller en anden. det er et godt sted for sælgere. Dette site er ikke for mig, som jeg troede, det var, så fred være med Chems.