Methylamin fra polymethylamin?

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
Hej alle sammen, lige siden jeg kom ind på forummet og begyndte at se på alle stofsyntheserne, og hvad de kræver af kemikalier og reagenser, har jeg fået for vane at se på emballagen til alle rengørings- og oprensningsprodukter og så videre. For nylig faldt jeg over et ret interessant produkt, der fungerer som frostvæske, i et supermarked. Der stod på pakken, at det er 100 % ren polymethylamin, og hvis det, der står, er sandt, og det er det for det meste, er det så muligt at vende polymerisationsprocessen eller ej? Jeg har ikke studeret særlig meget om polymerer, og jeg er ikke engang sikker på, om polymerisering af methylamin er mulig, såvel som en reversibel proces, på noget, der er polymeliseret.
Undskyld, hvis navngivningen er forkert, eller der er nogle stavefejl! Men kemiske navne har forskellige navne herinde, og jeg er ikke sikker på oversættelsen på grund af alfabeter osv.
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Det vil jeg ikke mene. Det mere korrekte navn for polymethylamin er ethanolaminpolymethylat, og dets formel er
O98wgd4sL0
hvilket ikke ligner noget, man effektivt kan få CH³NH² ud af
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Du skal ikke være ked af det. Lav noget methylammoniimchlorid (methylamin HCL) ud fra ammoniumchlorid og formaldehyd eller hexylaminbrændstoftabletter eller en af flere andre måder.
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
Haha, bare rolig, jeg var bare interesseret. Jeg havde ikke tænkt mig at prøve noget. Jeg har studeret lidt mere og prøver at syntetisere P2NP og derefter amfetaminit. Men tak alligevel værdsætter det!
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
882
Points
113
Methylamin omdanner ketoner til katinoner (praktisk talt alle), laver amfetamin og metamfetamin og 10 andre ting. Det er en methyl og en amin, en CH³ koblet til en NH². Hvis der findes magi i stofsyntese, så er det methylamin. Du skal bare bruge en phenyl- og en kulbrintekæde, og så er der 10 stoffer til at starte med. Noget at tænke over
 

Dr. X

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 24, 2023
Messages
43
Reaction score
18
Points
8
Jeg ved godt, hvad det er, men jeg vidste ikke, at det var så ødelagt.
 
Top