To svar på dine spørgsmål
"Er Bitcoin overvurderet?"
Efter min mening er den på INGEN MÅDE undervurderet, om noget.
Det ligger i dens "design" at stige i værdi i sig selv og kan aldrig blive overvurderet på grund af mange faktorer
Såsom
Omvendt inflammation.....
Og med hensyn til anonyme penge forudsiger jeg, at XRP eller Monero vil stige i værdi og faktisk er
en god investering (hvis jeg er en sand spåkone.) Jeg siger, at prisen på Monero vil flyve op til mindst 10k USD, og at Bitcoin vil nå op på 180-300k USD, før du ved af det eller inden for 4-5 år.
Jeg har været korrekt med hensyn til op- og nedture i BTC-værdien i nogle år nu i min prognose
Du vil se, jeg plejede at være minearbejder og havde som en dosen ASIC'er, der arbejdede for mig 24/7 på 256SHA-algo i 3 år. Jeg betalte op til som 6500usd i elektricitet i noget som 2 måneder, stadig betalte det af eller indtil min coldwallet "frøs", og min Binance-konto blev hacket, og jeg blev låst ud af den med en FIDO2 (Yubikey), så dybest set urokkelig, medmindre du bliver målrettet specifikt
Stol på mig plz og BRUG dine penge nu, når du kan, ikke dvæle for meget ved det, det er bare penge
U kan moustofthetime gøre det iEASY
MONERO