Madre
PR manager
- Reaction score
- 150
Hej med jer. Her vil jeg gerne tale om de fremragende tv-serier og film, der har påvirket dig personligt.
Øjeblikke, der har hjulpet dig med at opnå succes eller tværtimod hjulpet dig med at undgå alvorlige problemer.
Selv efter tyve år husker jeg især historien i tv-serien "The Wire", hvor politiet var i stand til at aflytte gadens narkohandleres telefoner, hvilket fik dem til at skifte til personsøgere. Dengang imponerede det mig så meget, at min kammerat og jeg besluttede os for selv at få personsøgere, som ikke var nemme at bruge. Jeg tror, at folk omkring os kiggede på os som idioter. Nu er jeg klar over, at brugen af personsøgere i 2005 tiltrak meget mere opmærksomhed fra folk omkring os, end hvis vi bare havde brugt engangstelefoner. Men dengang troede vi, at vi var meget kloge.
I dag kan folk ikke huske personsøgere, og de fleste har aldrig hørt om dem. Shiiiiiit
Det er længe siden, men jeg kan stadig huske, hvordan politiet aflyttede niggere,
, og jeg har altid den viden i hovedet.
, og jeg har altid den viden i hovedet.
Jeg var også meget imponeret over historien i filmen Scarface, hvor Tony Montana gik fra at være en frygtløs forbryder til at blive en sindssyg stodder, og hovedårsagen var hans eget produkt - kokain. Kokain gjorde ham ikke til en galning, det afslørede og understregede bare hans sande natur. Mange af os har noget inden i os, som vi ikke bør slippe ud, og det er i vores bedste interesse at holde det i skak. Kokain ødelagde Tony, og det vil jeg altid huske: Brug ikke dit produkt, det vil ødelægge dig indefra.
En god dealer bruger aldrig sine ting.
Kan du huske nogle episoder, som har givet dig stof til eftertanke?