Hej alle sammen, jeg er en LSD-entusiast og skal snart selv prøve at lægge faner af LSD for at reducere omkostningerne og øge lageret, samtidig med at jeg tilbyder kvalitet og forskellige udskrifter, hvilket gør lsd endnu større efter min mening. Jeg ved om volumetrisk dosering og alt det, men jeg spekulerer på, hvordan jeg korrekt lægger fanerne, fordi jeg har set forskellige ting på internettet, den ene er med dråber, som jeg finder utroligt ineffektive, jeg har også set folk bruge ethanol med høj renhed eller vodka, men vil det ikke efterlade en smag til fanen? er der nogen erstatninger, da vi alle ved, at fanerne ikke skal have nogen smag. Jeg er villig til at lære, og jeg har råd til at prøve mig selv og mislykkes, men jeg vil hellere stille mit spørgsmål og få et konkret svar til at lære af, måske en slags ordentlig guide. Enhver med den rette viden, kan du skrive en guide til dosering af 100ug korrekt på lad os sige et 900 tab-ark, der er 7,5x7,5x inches. Hvilket materiale skal jeg bruge, skal jeg bruge noget som ethanol, eller kan jeg erstatte det med en ren form for vand? Vil ethanol efterlade en alkoholsmag?