Question Hvordan laver jeg WEED

TheLastPizza1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Jeg har kigget rundt i forummet. Og enten er jeg retarderet, eller også står der ikke meget om ukrudt *i hvert fald ikke om at lave det* .
Det er derfor, jeg prøver at spørge her. Jeg har aldrig prøvet stoffer. Det eneste, jeg har gjort, er at inhalere deodorant fra en pose.
Jeg ved, at man skal dyrke hash. Men jeg har ingen idé om, hvor jeg skal starte. Jeg er ligeglad med kvaliteten af ukrudtet, så længe det er billigt.
Jeg vil ikke risikere at købe fra en sælger, men i stedet lære at lave det selv. Jeg ved ikke, hvad jeg skal bruge af udstyr, eller hvor jeg kan få fat i noget.

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Jeg er sikker på, at der er mange brugere, der vil pege dig i den rigtige retning. Men du har ret, vores forum handler om syntetiske lægemidler, ikke plantebaserede lægemidler.

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Der er masser af YouTube-kanaler og andre fora om dyrkning af ukrudt

TheLastPizza1

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hvis jeg må spørge, hvor jeg kan finde disse kanaler eller fourms?

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
1. Find ud af, hvilken slags ukrudtsplante du vil dyrke.
2. Hvis du dyrker inde, skal du have luftcirkulation.
3. Ventilation
4. Den rigtige fodringsplan
5. Når planterne stadig er frø, skal dit vækstlys være mellem 100w og 600w, og miljøet skal være indelukket (1 - 4 ugers væksttid).
6. Når de begynder at vokse, skruer du vækstlyset op fra 600w til 1100w. Og start en helt ny fodringsplan (1 til 8 ugers væksttid).
(Nogle planter har kun brug for 6 uger), så læs om planten, før du dyrker den.
7. Brug kokosjord i stedet for almindelig jord, så du altid kan rette op på det, når du laver fejl med fodringen.
8. Vælg det rigtige vækstlys... der er forskel på led-lys og HPS-lys.
Hps er billigere, men det betyder, at du har brug for et helt aircosystem, der kan kontrollere varmen. Ellers brænder du alt af.
Led-lys er dyrere, men mere sikkert, og det kræver ikke et tungt luftsystem.

lucas_cash

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Og den vigtigste del er at holde øje med fejl. De kan ødelægge alt. Brug Neem-olie til at sprøjte dem under bladene. For det er der, de lægger deres æg. Sprøjt dem kun, når du vil slukke lyset på dem.

9. Lav et lysskema
* Vegetativ - frøplanter eller kloner fører til det vegetative stadie.
Giv 18-24 timers lys om dagen

* Blomstrende - Blomstrende (spirende) stadie fører til høst.
Giv 12 timers lys og 12 timers mørke hver dag

Når vi siger mørkt. Så mener vi virkelig mørkt! Ikke engang det mindste lys kan komme igennem.

Brug det rigtige telt/sted til dyrkning.