JA, JA ... Jeg foretager denne test hver eneste gang jeg bærer den, for gammel kan ikke være årsagen, filteret har 3 anvendelser ... det er en ny, men lugtene passerer nogensinde igennem, med alle de masker, jeg har brugt, halve eller komplette masker....
med hensyn til at passe i mit ansigt, er testen ok, og jeg har lidt skæg ... prøvede i dag at skære meget, og stadig det samme....
om alt dette prøvede jeg i går en "ny" sammensmeltning, bare i stedet for at bruge de skårne firkanter lavede jeg det, som mange mennesker gør, og det ser ud til at fungere for dem alle, læg firkanterne i en fødevareprocessor eller en kaffekværn ... jeg troede nogensinde, at den metode ville udsætte en masse halvmalet AL og kunne være uhensigtsmæssig på grund af en meget hurtigere reaktion og tab af effektivitet og selvfølgelig det endelige udbytte, men .... da mange mennesker gør det ... prøvede jeg,,,, OMG ... den ting lavede en dræberreaktion ... den brændte AL (en tyk, 30 mikron) på ca. 10 minutter ... prøvede at sætte på isbad ... men intet.... i det mindste spildte jeg ikke min MDP2P eller METHYLAMINE ... det genererer et ton H2-gas.... men jeg er bekymret for kviksølv og AL-forurening af stedet.... SPØRGSMÅLET ER: skal jeg være bekymret? eller bare H2-gas overalt, og det er det? AL-folien endte som brændt papir....
Efter min mening startede amalgamationen på ... 2-3 minutter i en kædereaktion, der er umulig at håndtere, som hvis man bruger AL-pulver..... ill back to my squares haha
@G.Patton din mening vil også være meget værdsat (hvis du forstod mig hahaha)