Zero day
Supply Manager
- Reaction score
- 38
- Deals
- 2
Jeg gør opmærksom på falske dokumenter fra forskellige lande.
Disse dokumenter er velegnede til forskellige formål. De kan bruges til at bo og rejse (også med fly) i hele EU.
Du kan købe forskellige varer online og modtage pakker i falske navne. Hvis du betaler med en andens bankkort eller kryptovaluta, kan du forblive anonym. Selv hvis sælgeren beder om billedlegitimation, er du stadig anonym.
Mange mennesker står over for problemet med at købe kemikalier, fordi sælgeren beder om at sende et billede af dokumenterne. Jeg har en løsning på dette - falske dokumenter.
Alt, hvad du skal bruge for at bestille et dokument, kan du se på dine fingre:
1. Foto (hvis du kun vil bruge dokumentet til online shopping, er det ikke noget problem at sende et foto af din nørdede nabo). Hvis du vil rejse med sådanne dokumenter (flyve, køre bil, bo på hotel), skal du sende et personligt foto.
2. Fødselsdato (du kan finde på den, det vigtigste er at være i det mindste nogenlunde alderssvarende)
3. Efternavn og fornavn (et hvilket som helst navn, du kan lide)
4. Fødested (dit valg)
5. Foto af din underskrift (skal placeres på dokumentet)
Jeg gør resten selv på den bedst mulige måde.
Selvfølgelig vil jeg gøre alt så hurtigt som muligt, men jeg vil stadig tale om tidslinjer:
ID og DL (kørekort): 3-4 dage
Rejsedokument: 7-8 dage
Afsendelse med nærmeste bus til EU. Maksimalt 5-7 dage.
Postlevering inden for 2 uger. Der er ingen hastelevering.
Nå, men lad os komme til prisen på dokumenterne:
ID, DL (kørekort): 750€
Rejsedokument (pas): 2700€
Tjekkiet:
ID, DL (kørekort), rejsedokument (pas)
Moldova: ID
Rumænien: ID
ID, DL (kørekort)
Frankrig: ID, DL (kørekort)
ID, DL (kørekort)
Spanien: ID, DL (kørekort)
ID, DL (kørekort)
Betaling accepteres kun i kryptovaluta. Det er en stor fornøjelse at arbejde gennem escrow-service
Nedenfor finder du billeder af mit arbejde.
Alle spørgsmål i privat korrespondance eller e-mail
Disse dokumenter er velegnede til forskellige formål. De kan bruges til at bo og rejse (også med fly) i hele EU.
Du kan købe forskellige varer online og modtage pakker i falske navne. Hvis du betaler med en andens bankkort eller kryptovaluta, kan du forblive anonym. Selv hvis sælgeren beder om billedlegitimation, er du stadig anonym.
Mange mennesker står over for problemet med at købe kemikalier, fordi sælgeren beder om at sende et billede af dokumenterne. Jeg har en løsning på dette - falske dokumenter.
Alt, hvad du skal bruge for at bestille et dokument, kan du se på dine fingre:
1. Foto (hvis du kun vil bruge dokumentet til online shopping, er det ikke noget problem at sende et foto af din nørdede nabo). Hvis du vil rejse med sådanne dokumenter (flyve, køre bil, bo på hotel), skal du sende et personligt foto.
2. Fødselsdato (du kan finde på den, det vigtigste er at være i det mindste nogenlunde alderssvarende)
3. Efternavn og fornavn (et hvilket som helst navn, du kan lide)
4. Fødested (dit valg)
5. Foto af din underskrift (skal placeres på dokumentet)
Jeg gør resten selv på den bedst mulige måde.
Selvfølgelig vil jeg gøre alt så hurtigt som muligt, men jeg vil stadig tale om tidslinjer:
ID og DL (kørekort): 3-4 dage
Rejsedokument: 7-8 dage
Afsendelse med nærmeste bus til EU. Maksimalt 5-7 dage.
Postlevering inden for 2 uger. Der er ingen hastelevering.
Nå, men lad os komme til prisen på dokumenterne:
ID, DL (kørekort): 750€
Rejsedokument (pas): 2700€
Tjekkiet:
Moldova: ID
Rumænien: ID
ID, DL (kørekort)
Frankrig: ID, DL (kørekort)
ID, DL (kørekort)
Spanien: ID, DL (kørekort)
ID, DL (kørekort)
Betaling accepteres kun i kryptovaluta. Det er en stor fornøjelse at arbejde gennem escrow-service
Nedenfor finder du billeder af mit arbejde.
Alle spørgsmål i privat korrespondance eller e-mail
Last edited: