Anslået tid til at sælge kilo for gram?

Katty Korner

Don't buy from me
New Member
Reaction score
10
Så bare et hurtigt spørgsmål om mening, som jeg ved varierer efter stof, netværk af kunder osv.

Men hvis nogen sælger mdma, hvor lang tid vil det så tage at komme af med et kilo? Det virker som et stykke tid, medmindre man bor i en rigtig storby.

thankyou888

Don't buy from me
New Member
Reaction score
28
Dit spørgsmål er godt.
Men jeg tror ikke, at de, der sælger i gram, vil købe i kg. De vil sandsynligvis købe i 100-vis af gram.

Betragt narkotikaforretningen som en normal forretning. Den følger også et hierarki.
Forstå det ud fra et eksempel.
Sidste år blev der beslaglagt 1500 ton kokain, så hvis vi antager, at det er 10 % af den samlede handel, bliver der i alt produceret og solgt 15.000 ton kokain.
Hele denne mængde distribueres til slutkunden, som ikke køber mere end 10-100 g.
Så ton => 100s kg => kgs => 100s gram => gram
Placer nu dig selv i dette hierarki. Det hele afhænger af dine kontakter og din evne til at tage risici. Ægte narkohandel sker offline. Gadesælgerne (detailhandlere i normal forretning), hvis salgspris og margin er høj, er ikke på darkweb.
Hvad synes du om ton-producenten? Jeg er sikker på, at han er en af de rige personer i et eller andet land. 😂

thch

Don't buy from me
New Member
Reaction score
6
Det ville tage mig lige så lang tid, som det tager at foretage et telefonopkald. Hvis du stiller dette spørgsmål, skal du bruge mere tid på at netværke og mindre tid på at posere.

NoOneImportant

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
OP Der er et par ting, du skal forstå om drug game. Den første ting er, at for at blive respekteret som pusher skal du være respekteret som narkoman. Den største sælger under dig er din største ven, og når det gælder vægt, skal du have det solgt, før du overhovedet rører ved det.

Med løs MDMA betyder det, at du enten er nødt til at sætte låg på eller få det presset til piller for at sælge det. Har du udstyret eller netværket af forhandlere til at flytte det med et par telefonopkald? Har du en begivenhed, hvor du selv kan flytte produktet, og ved du, hvordan du kommer igennem sikkerhedskontrollen? Der er for mange spørgsmål, som du er nødt til at stille dig selv.

Jeg kunne flytte det og lidt til med min kontaktliste, og jeg har været ude af spillet i 20 år. Men jeg gik ind med et mål om at tjene x antal penge, tjente x antal penge og gik ud igen. Dealing er et middel til at nå et mål, ikke en livsstil. For at citere Jay Z: "Get in get out it's an OGs classic". Jo længere du er i gamet, jo mere bliver du et mål. Med politiet, de unge, der stikker af, og andre pusheres jalousi er det som at lege i et minefelt med bind for øjnene. Jo længere du er med i spillet, jo større er risikoen for at træde på en mine.

Last edited:

bad_coco_melon

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
26
Det kan jeg godt svare på.
Forestil dig noget i denne stil:

Hver dag har du i gennemsnit 6 kunder. Den første kunde køber 3 gram, men du ser ham ikke i en hel uge. En anden kunde kommer og køber 1 gram, men senere på aftenen vil han købe 1 gram mere, og det gør han hver dag. Den tredje kunde er en forhandler, han køber 10'ere af gram hver gang, køber normalt 50 gram, men du ser ham ikke i en hel måned, der kan endda gå måneder mellem købene. Og de resterende 3 købere er loyale kunder, en er universitetsstuderende, en er dørmand på en klub, og den sidste er din bedstemor, fordi hun er en hård negl, de køber alle 1 gram en gang om ugen.

Læg nu det hele sammen:
Dagligt sælger du noget i denne stil: 2 gram (2. kunde, hver dag han køber)
Ugentligt: 3 gram (1. kunde) + 3 gram (de tre personer, bedstemor, udsmideren og den studerende) + det, du sælger dagligt (2*7 = 14) == 20g
Månedligt: 50 gram (forhandleren) + ugentligt solgt (20*4 = 80) == 130 g pr. måned!
På et år sælger du: månedligt * 12 == 1200 gram

Så det er sådan set matematikken bag, jo flere kunder du har, jo bedre, fokuser på at sælge store mængder, hvis du har et kilo, du ønsker at blive en leverandør, ikke en forhandler på gadeplan.