Carolina Chemical og PN2P - for godt til at være sandt

tullamoredew

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 22, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hej, jeg er nybegynder,

Jeg er nybegynder og er ved at samle mit første laboratorium (kun til personlig brug). Jeg vil gerne lave speed, da det virker enklere end meth. Når jeg ser på ingredienserne, ser PN2P ud til at være det mest kontroversielle reagens. Jeg ved, at det er lovligt at købe og besidde stoffet, men jeg forestiller mig, at det vil få nogle til at løfte øjenbrynene, hvis jeg køber det. Jeg kan se, at Carolina Chemical fremstiller og sælger det, men det virker for godt til at være sandt. Er der nogen, der har erfaring med at købe fra dem? Jeg tror, at den sikreste måde at købe det på er at få en anden til at købe det for mig og sende det til deres adresse. Hvad er nogle andre måder at skaffe PN2P på? Jeg har set videoen her om, hvordan man fremstiller det, men ingredienserne til det er af en eller anden grund sværere at få fat i end selve PN2P.

Her er Carolina Chemicals webside for PN2P:

Ethvert input værdsættes.

Tak skal du have,
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,712
Points
113
Deals
666
Hvilket land bor du i, hvor P2NP er forbudt?
 

tullamoredew

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 22, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
@HEISENBERG - Jeg er i USA, så det er lovligt at købe og besidde, men jeg kan ikke sige, hvor tæt retshåndhævelsen overvåger. Jeg vil sandsynligvis købe på markedet her, jeg skal bare finde en pålidelig amerikansk leverandør. Jeg kan godt lide tanken om at købe P2NP fra Carolina Chemical, da det er en lovlig virksomhed, der fremstiller stoffet professionelt, så det er nemt at stole på, at det er rent. Jeg kan købe de andre reagenser som svovlsyre og iseddikesyre gennem clearnet. Min største bekymring er at blive snydt på darknet.
 

jessejames122669

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Aug 14, 2023
Messages
48
Solutions
1
Reaction score
41
Points
18
Deals
3
Er du sikker på, at det er lovligt her? Jeg er sikker på, at det er på deres liste, men jeg bliver nødt til at dobbelttjekke.
 

skanderbeg

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Oct 14, 2022
Messages
59
Reaction score
33
Points
18
Dyrt asf købe fra Polen 200$-250$ kilo fra videresalg, 100-150$ kilo fra nitro, benz, eddikesyre og butylamin, hvis du laver det selv.
 

Rxnarian

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Joined
Jul 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
IKR? Jeg har set det til salg til 100g 50 og derefter steget til 125. En dårlig hobbyside, der sælger noget skrammel, som en veninde har lavet, og som vistnok hedder BESTY. Jeg troede, det var en god forretning, men den forsvandt 🔨 og kom ikke tilbage, ligesom srilankanske kokaplanter på EBay. Var som hvem der køber NaBH4 euro dollar 2000 2800 kg. Amerikanske pengesedler, ikke antillenske gylden, glemmer at veksle til euro/US-dollar, personlige oplysninger som cowboy-kulminearbejder, eneste job der.
Se Hg(II) Cl andre, men siger kun én gang. Ingen sekunder!
Fordi det ikke var på markedet dengang, fordi jeg normalt kan lide penge. Køb det hele! Som at vide, at man måske bliver tvunget til at flytte om nogle år! Legitime folk ved, at du ikke bruger det som gult pigment eller borhydrid som papirblegemiddel.
Vil normalt ikke have nybegyndere eller opmærksomhed, så nul info, kaldes ikke gadenavn, p2p korrekt navn. n2prop opført som måske Google-svar, hvis en Wikipedia-post. Beta methyl-methylering β-nitropropen, cis-ortho blah blah græsk bogstavnummer
trans-beta-Methyl-beta-Nitrostyren
(2-Nitro-1-propenyl)benzen, IUPAC alternativ CAS#, kvinde i Kina sagde, at hun ikke kan sælge NaBH4, fordi det er forbudt ligesom resten af folk, nej slet ikke forbudt. Opførte anvendelser sikkert, hun sagde, at jeg ved, hvad der bruges til, en anden grund HVORFOR!
Jeg ville få en stor reaktor 550 lovlig, lovlig uplanlagt også anderledes, 6,000 uplanlagte euforiske ben mindre misbrug. Ligesom når en butik sælger en lyddæmper, en automatisk seer-enhed, der tydeligvis gør ulovlige ting som indlysende formål, men som er opført som et produkt, der lyder nyt. GPS air tag. Hvis jeg ikke vidste, at intet vestligt politi vidste noget om STEM, ville det sandsynligvis være metamfetamin, medmindre der dukkede en masse op. Ligesom mange folk, der bruger denne rute, siger, at de får det leveret. Dukker op senere bare for at være sikker. Bestiller du det her? Spørg hvorfor, hvis det kommer ind, så hellere ikke have noget andet, ville parre, noter.
Hvor kan man få BMK PMK ethylglycidate 1-25 kg, Naloxone, substituerede diphenyler, levo. Dunno navn nummer foto. Overrasket over, at stimulanser fremstilles, når superlabs er 2-3x pris Carolina rå. 600-1000 USA 80 mg Amfetamin Sulf/Phos må være super billigt i nærheden af denne p2np-pris. Ikke et marked på gaden, medmindre der er finaler. Håber du giver os besked. Plejede at have mange identifikationer. Brug for sæt kan ikke papirrejse mere vindue snart umuligt. Ingen indisk hindustani escrow Sino-Kina andre langt væk billigt. Polen fik ting fra ofte og rimeligt, ikke tyverier. Er der Polska, der spærrer kreditkort, eller anbefaler. Hjemmeside. Dunno ringer folk sikkert synes sketchy. Returner slette senere. Hvis brugt kg kilde mailers under 2 kg ikke beskattet fremadrettet told kan ikke genere gratis prøver. Teoretisk set gerne få tonsvis af kemikalier, annulleret alle fordele aldrig brugt hele livet, fordi fik diagnose. Nyt til udlandet, Indien billigt, men tænk på et callcenter og ikke sende bytte først. Virker lovligt, jeg skal bruge ti steder for at blive ureguleret.
 
Top