Bem-vindo à seção Brasil do fórum. Lembre-se de que postar contatos (jabber, telegram, signal e outros) resultará em banimento permanente! Se você decidir comprar ou vender algo sem usar o escrow e perder dinheiro, não poderemos ajudá-lo.
Vær hilset, min bror! Jeg så dine indlæg om LSD-fremstilling/LSA-ekstraktion. Jeg er meget interesseret i at skabe sådanne stoffer. Har du lyst til at lave en fælles forskningsindsats?
Det er rart at vide, at der er nogle brasilianere her (det er der selvfølgelig altid).
Indtil videre har jeg kun haft kontakt med én, men jeg har mistet overblikket.
Vær hilset! Jeg er så glad for at finde brasilianere her! Jeg er ny i området og leder efter netværk med producenter/distributører/forbrugere her i Brasilien.
Enhver, der er interesseret i at tale om syntese, salg osv. med mig. Lad os komme i gang
Opaaa ... jeg har nogle kontakter her i Spanien, og jeg har modtaget et forslag om at lave k9 ... er der nogen her, der har syntesen ... hvordan man producerer ... bestillinger af ingredienser (opskrift) til rådighed ... Jeg leverer i øjeblikket syre og slik til nogle natklubber, og jeg havde brug for disse oplysninger.