Anyone nows if Ares is a legit market ?
D djb1 Don't buy from me New Member Joined Feb 1, 2024 Messages 6 Reaction score 2 Points 3 Feb 2, 2024 #1 Er der nogen, der ved, om Ares er et legitimt marked?
G1yC1n3 Don't buy from me Member Language 🇬🇧 Joined Jan 30, 2024 Messages 4 Reaction score 1 Points 3 03 Feb #2 Jeg kan ikke få adgang til Ares-markedet hele dagen i dag. Jeg har ventet på mine varer i over to uger nu. Der er ikke noget svar fra nogen af de leverandører, jeg har kontaktet indtil videre. D djb1 Don't buy from me New Member Joined Feb 1, 2024 Messages 6 Reaction score 2 Points 3 By djb1 04 Feb #3 Jeg har ventet på min ordre i 35 dage nu Jeg bestred 5 dage siden og intet indtil nu det er ikke en masse penge bare ikke købe der
Jeg kan ikke få adgang til Ares-markedet hele dagen i dag. Jeg har ventet på mine varer i over to uger nu. Der er ikke noget svar fra nogen af de leverandører, jeg har kontaktet indtil videre.
D djb1 Don't buy from me New Member Joined Feb 1, 2024 Messages 6 Reaction score 2 Points 3 By djb1 04 Feb #3 Jeg har ventet på min ordre i 35 dage nu Jeg bestred 5 dage siden og intet indtil nu det er ikke en masse penge bare ikke købe der
Jeg har ventet på min ordre i 35 dage nu Jeg bestred 5 dage siden og intet indtil nu det er ikke en masse penge bare ikke købe der
eu.lab Don't buy from me Resident Joined Aug 25, 2023 Messages 29 Reaction score 13 Points 3 08 Feb #4 Hold dig væk fra dem. Stol på mig.
moneysculptor Don't buy from me Member Joined Feb 17, 2024 Messages 4 Reaction score 4 Points 3 23 Feb #5 Ja, de er svindlere.