og de levede lykkeligt til deres dages ende ... måske :)

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Jeg spørger, fordi jeg er interesseret i jeres mening som en mere erfaren gruppe. Jeg vil spare mig selv for historien om den ven, der bad mig om at stille dette spørgsmål, og starte med fakta: Jeg er 30 år gammel, har en hund og nogle penge fra leje af en lejlighed hver måned, men en forestående dom på 5-6 år, og jeg har ikke tænkt mig at opgive det, jeg nyder, det vil sige, bortset fra hunden, at lege kemiker igen. Jeg er opmærksom på alt osv. Spørgsmålet drejer sig om et hypotetisk øjeblik om et par måneder, hvor jeg kører mod solnedgangen med et smil på læben og penge til en god start :) Hvilket land ville du vælge, og hvad ville du være opmærksom på, når du skulle vælge? Jeg bor i Europa, i Polen, og efter min mening vil Asien være det sikreste. At bo ved verdens ende, uden elektronik, pragt og alt det andet lort, som den vestlige civilisation betragter som den største bedrift, er teoretisk set et plus for mig. Jeg vil ikke komme med flere tanker for ikke at antyde noget. Trods entusiasmen er sund fornuft og fakta stadig det vigtigste.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Pokkers, intet svar siden januar.

Jeg håber, du har det godt.

For at være ærlig ville jeg ikke knytte det til et bestemt land, det er vigtigt, at det land, du vælger, ikke har en udleveringsaftale med Polen og ideelt set heller ikke de bedste relationer til EU.
Jeg kunne tænke på Venezuela, da det er et dejligt og varmt land, som tilfældigvis er et sikkert tilflugtssted for gamle terrorister fra europæiske terrorgrupper fra før 2000.

Du vil gerne have et billigt land, der ikke er godt forbundet med resten af verden, men som er moderne nok til at være et godt sted at leve med hensyn til aldring (hospitaler, sundhedspleje).

Du er også nødt til at tænke i små skridt. Begynd at behandle dette fra begyndelsen. Hvordan vil situationen se ud, når du skal rejse? Vil du være i stand til at rejse gennem lufthavne? Der er så mange spørgsmål at stille sig selv! Ideelt set vil du gerne have et sikkert sted i Polen, som er klar til at blive besøgt præcis, når din flugt starter, og et andet sikkert sted i et land, hvorfra du kan flyve til din endelige destination. Dette land skal være uden for EU, og der må ikke være underskrevet en udleveringsaftale med Polen.

Du skal huske på, at i tilfælde af en definitiv fængsling vil der straks blive udstedt en arrestordre mod dig, hvis du ikke møder op i fængslet, og den kan også blive sendt til Europol eller Interpol.

Forbliv sikker

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Tak for svaret. Jeg har det fint. Jeg har forladt Polen, men jeg er stadig i Europa. Jeg tjener penge.

Indtil videre er jeg ikke eftersøgt, der fandt en retssag sted for et par dage siden, men tilstedeværelsen var valgfri, og på en eller anden måde bemærkede ingen, at jeg ikke havde til hensigt at vise mig. Det er lidt mærkeligt, for jeg betalte ikke kaution og meldte mig ikke til politiet en eneste gang. Advokaterne for de to andre personer, der er involveret i sagen, ser ud til at forsøge at trække tingene ud så længe som muligt, for jeg har hørt, at den ene har fået et barn. fuck de rotter :).

Jeg var nødt til at starte med et juridisk job, jeg valgte et land, hvor jeg ikke kender nogen, og jeg har aldrig været der. Jeg arbejdede ikke i en del år, men jeg plejede at være en god svejser, og det var der, jeg besluttede at starte. Jeg downloader alle videoerne for en sikkerheds skyld, for jeg overvejer at åbne et lille "køkken" og lægge det hele ud på nettet. På den ene side har jeg ikke handlet online endnu, så jeg har en masse læring foran mig, men på den anden side er jeg ikke særlig kontaktsøgende, og hvis jeg skulle lede efter folk fra begyndelsen, ville jeg ikke kunne holde det ud mentalt :).

Hvad angår fremtiden, vil jeg gerne forlade Europa så hurtigt som muligt, jeg tror, jeg har et år eller to, før jeg for alvor bliver efterspurgt, men du ved, jo før jo bedre. Hvad med lufthavne, hvis jeg var eftersøgt på grund af en europæisk arrestordre, hvad så hvis jeg fløj fra en lufthavn uden for Europa? Det var gennem disse lufthavne, at jeg i første omgang afviste Sydamerika. Afrika er også tvivlsomt af denne grund, selvom jeg har en svoger fra Afrika, og jeg har lige fundet ud af, at hans bror har åbnet 4 restauranter der :). Asien ser ud til at være det sikreste, og i værste fald vil jeg altid kunne finde et job som svejser.
I Polen har jeg en lejlighed, som jeg ikke ejer, men som er udlejet, så jeg får nogle penge ud af det.

Alt i alt er det alt for nu. Hvis nogen har råd eller kommentarer, vil jeg meget gerne høre dem.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Det er dejligt at høre, at du har det godt! :)

Jeg ønsker dig held og lykke med det hele, pas på dig selv!!!

View previous replies…

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
de vil ikke være venlige over for mig

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Når lortet rammer ventilatoren, er det desværre disse ting, man kan forvente :( Vær stærk i alt dette!!!

lokozombo

Don't buy from me
Resident
Language
🇵🇱
Reaction score
4
Som du siger, er alt alligevel uforudsigeligt. De største planer mislykkes ofte på grund af små fejl, som ikke kunne have været forudset. Man er nødt til at tage chancer i denne branche. Hvad er forresten det værste, der kan ske, 5 eller 6 års fængsel? I modsætning til, hvad man skulle tro, er det ikke så slemt. Selvfølgelig er det spild af tid og lidt kedeligt, det ville genere mig mere, at jeg gav op, at jeg tabte til dem. Jeg tror på mig selv og på, at jeg kan lykkes, og jeg tror, jeg er mere bange for at give op end for at tabe. Det er muligt, at det, jeg gør, ender med at blive værre, men det er af egen fri vilje og efter kampen. Det er vigtigt ikke at gøre noget imod sig selv og have det godt med sig selv. :)

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
684
Deals
65
Jeg ville betegne fængslet som et forfærdeligt sted uden hensyn

Vær i sikkerhed

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
160
Flot profilbillede.
Overgiv dig aldrig til politiet.
Du kan sidde i fængsel for det, du har gjort, senere i livet. Hellere senere end nu.
Jeg håber, du får det bedste, G.