- Language
- 🇵🇱
- Reaction score
- 4
Jeg spørger, fordi jeg er interesseret i jeres mening som en mere erfaren gruppe. Jeg vil spare mig selv for historien om den ven, der bad mig om at stille dette spørgsmål, og starte med fakta: Jeg er 30 år gammel, har en hund og nogle penge fra leje af en lejlighed hver måned, men en forestående dom på 5-6 år, og jeg har ikke tænkt mig at opgive det, jeg nyder, det vil sige, bortset fra hunden, at lege kemiker igen. Jeg er opmærksom på alt osv. Spørgsmålet drejer sig om et hypotetisk øjeblik om et par måneder, hvor jeg kører mod solnedgangen med et smil på læben og penge til en god start Hvilket land ville du vælge, og hvad ville du være opmærksom på, når du skulle vælge? Jeg bor i Europa, i Polen, og efter min mening vil Asien være det sikreste. At bo ved verdens ende, uden elektronik, pragt og alt det andet lort, som den vestlige civilisation betragter som den største bedrift, er teoretisk set et plus for mig. Jeg vil ikke komme med flere tanker for ikke at antyde noget. Trods entusiasmen er sund fornuft og fakta stadig det vigtigste.