A-olie til amfetamin med methanol + svovlsyre

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Hej alle sammen!
Jeg har brug for dig til en opskrift, som jeg ikke kender.

Normalt brugte jeg svovlsyre + aceton til at få amf-sulfat fra a-olie, som forklaret her: http: //bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...mine-synthesis-from-p2np-via-al-hg-video.196/

Men for ikke så længe siden blev jeg inviteret til at se en anden måde.
For at gøre det brugte vi :
- 2 000 mL A-olie
- 3 060 mL methanol
- 440 g svovlsyre 98%.

Min rolle var kun at lytte og gøre, hvad vi bad mig om (ikke at blande mig i processen).
Hvordan det skete:
- Først og fremmest lagde vi alle ingredienserne i fryseren for at få en mere jævn reaktion senere med svovlsyre.
- Derefter blandede vi olie med methanol.
- Omkring 10-15 minutter senere, for at være sikker på, at opløsningen var meget godt blandet, havde vi langsomt syre og fortsatte med at blande.
- Til sidst var PH-værdien 7,8. Vi lagde det i fryseren i 20 timer.
- På grund af den lille fryser blev den endelige blanding skåret i 4 dele i den. Mellem slutningen af blandingen og det øjeblik, hvor vi satte den sidste del i køleskabet, er PH opgraderet til 8,1.
- Med 2 L amf-base laver vi omkring 4,5 kg.

Jeg var meget skuffet efter det, fordi der kom mange spørgsmål, men folk, der viser mig det, er ikke kemikere, men følger bare en opskrift, de har ...

Så først og fremmest, ved du, om det er en lovlig måde at fremstille amfetaminsulfat fra a-olie?

Vi laver ikke nogen filtrering, nogle resterende opløsningsmidler kan stadig være til stede og nedbringe renheden?

Er Ph 7,8 nok? Er det et problem, at det går tilbage til 8,1?

Det endelige resultat var hvid fortid, men lokalt kan vi se gul / orange plet (meget lokal og ser ikke ud til at udvide).


Måske har du brug for mere info, som jeg forbød at sige, bare bemærk mig ;)

, og hvis denne sag allerede var på et andet indlæg, undskylder jeg virkelig for ulejligheden!

Tak til alle jer!
 

Phanyl666

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 29, 2023
Messages
13
Reaction score
8
Points
3
Ja, det er lovligt, men for at tjene penge, ikke for at lave rene ting.
Jeg ville bruge acetone, det tørrer hurtigere og efterlader et rent, tørt pulver, ikke den skide våde pasta, der tager en evighed om at tørre ud.
Ph'en er god, måske et par ml mere svovlsyre, så al olien omdannes og ikke efterlader lugt i produktet.
Husk, at amfetaminsulfat skal være tørt pulver og ikke have nogen lugt overhovedet.
Held og lykke
 

peaks

See my products
Seller
Language
🇳🇱
Joined
Mar 7, 2024
Messages
26
Reaction score
39
Points
18
Deals
53
Ph 6,8/7 bro mere svovlsyre!
 

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Normalt får jeg omkring 6/6,5. Men denne gang var jeg ikke MC.
Den største forskel denne gang var, at der dukkede en gul plet op efter nedfrysning, måske var blandingen ikke perfekt ...
 

Professor

Don't buy from me
New Member
Joined
May 8, 2024
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Det er sikkert et dumt spørgsmål, men skal jeg fryse tildækket eller udækket?
 

ShalOhm

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 17, 2022
Messages
5
Reaction score
1
Points
3
Jeg gør det udækket, men for at være ærlig ved jeg ikke, om der er så stor forskel
 

blockchain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 2, 2024
Messages
31
Reaction score
20
Points
8
Hvor tæt et filter skal man bruge?
 
Top